• Waarom pesten mensen toch altijd? Wat heb je daar nu aan? Je wordt er echt niet beter van ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja dat ken ik, ik nam mij voor toen ik naar de 1e ging om mij heel stoer te gaan gedragen x'D het lukte mij niet eens ik bleef wie ik was en ben dat nog steeds.. alhoewel ik ben nu wel stukken volwassener dan toen. Maar ik zou een beetje zonder dat anderen het zien haar helpen.. bijv. als ze iets van plan zijn haar te doen, haar inlichten en/of als ze weer beginnen met schelden op haar. Af en toe echt iemand met een kei chagerijnig gezicht aankijken en als ze iets vragen van 'wat moet je'? 'slapen' zeggen. zijn ze wel ff afgeleid.. :]

    Hmm.. Dat kan inderdaad misschien helpen. ^^ Goh, er is zo iemand op msn van die hele groep die niets anders zitten te zeggen dan: 'Je weet helemaal niet hoe ze is, ze hoort hier niet. Maar dat kan jij niet weten, jij denkt te volwassen.' en al die shit. >< Ja, ik ben misschien ook een jaar ouder dan hun en weet misschien ook hoe het is om gepest te worden. --" Dat kind zit nu ook op de blacklist. (=


    You'll never dream alone. <3

    't is waar en als je er dan probeert tegen te zeggen dat het kinderachtig is dan zitten ze op jou te schelden, da is gewoon om da ze te dom zijn om dat te begrijpen eeh dan:p
    dat is hun probleem!

    Oeps, Forum post heb ik perongeluk verwijderd. :X
    Volgend schooljaar komt er dus blijkbaar een kind naar het 2e jaar Handel A, en blijkbaar heeft ze een groot ego en denkt ze dus dat ze beter is dan ons.. Sommigen van mijn klas kennen haar persoonlijk en hebben er niets beters op gevonden dan een grote weg-pest-actie speciaal voor haar te houden. Ze vertellen tegen iedereen dat ze dat kind moeten pesten, maar nu ik gezegd heb dat ik niet wil mee doen gaan ze me verrot schelden met "kanker", iets waar ik totaal niet tegen kan. Gosh, ik schaam me echt rot dat ik bij hun in de klas zit. Kunnen ze haar nu gewoon niet met rust laten. Ze hebben al een kind -dit schooljaar, nog- weggepest.. ?_? wat een klas zeg, allemaal kinderachtige wezens :X


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Hmm.. Dat kan inderdaad misschien helpen. ^^ Goh, er is zo iemand op msn van die hele groep die niets anders zitten te zeggen dan: 'Je weet helemaal niet hoe ze is, ze hoort hier niet. Maar dat kan jij niet weten, jij denkt te volwassen.' en al die shit. >< Ja, ik ben misschien ook een jaar ouder dan hun en weet misschien ook hoe het is om gepest te worden. --" Dat kind zit nu ook op de blacklist. (=


    ^^ mijn klas is totaal tegen mijn voormalige BF maar ze liet mij stikken, deed abnormaal lullig en was zó kinderachtig dat ik mij niet eens meer in haar buurt durfte te vertonen. En nu de hele klas haar haat doet ze zielig.. en dat snap ik ook wel, maar het is haar eigen schuld. Je moet niet vreemd opkijken dat mensen je kinderachtig vreemd en raar vinden als je bijv. het hele jaar door met je handen staat te wapperen en te roepen dat je een vliegtuig bent en dan verdrietig zijn dat je niet geaccepteerd wordt. Daar heb ik dan weer even amper tot geen respect voor. Ze wilt geaccepteerd worden maar als je je gedraagt alsof je nog in groep 1 zit, dan vraag je er gewoon om. En nu kan mijn BF dus niet tegen ruzie en heeft het goed gemaakt ten koste van zichzelf de klas die haar uiteindelijk wél accepteerde begint weer te hakken. En ik? ik wil eerlijk gezegd niks meer met mn vBF te maken hebben. Maar daardoor ga ik weer bij andere mensen staan waardoor mijn BF weer vindt dat ik hun negeer.. en die vBF denkt dat ik haar nog steeds aardig vind, maar heel eerlijk gezegd mag ze voor eeuwig verdwijnen. :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ^^ mijn klas is totaal tegen mijn voormalige BF maar ze liet mij stikken, deed abnormaal lullig en was zó kinderachtig dat ik mij niet eens meer in haar buurt durfte te vertonen. En nu de hele klas haar haat doet ze zielig.. en dat snap ik ook wel, maar het is haar eigen schuld. Je moet niet vreemd opkijken dat mensen je kinderachtig vreemd en raar vinden als je bijv. het hele jaar door met je handen staat te wapperen en te roepen dat je een vliegtuig bent en dan verdrietig zijn dat je niet geaccepteerd wordt. Daar heb ik dan weer even amper tot geen respect voor. Ze wilt geaccepteerd worden maar als je je gedraagt alsof je nog in groep 1 zit, dan vraag je er gewoon om. En nu kan mijn BF dus niet tegen ruzie en heeft het goed gemaakt ten koste van zichzelf de klas die haar uiteindelijk wél accepteerde begint weer te hakken. En ik? ik wil eerlijk gezegd niks meer met mn vBF te maken hebben. Maar daardoor ga ik weer bij andere mensen staan waardoor mijn BF weer vindt dat ik hun negeer.. en die vBF denkt dat ik haar nog steeds aardig vind, maar heel eerlijk gezegd mag ze voor eeuwig verdwijnen. :x


    Whaha, en ik maar denken dat ik al zo erg kinderachtig doe. 0o
    Dat kind die deze pest-actie heeft gepland is het kinderachtigste kind van de klas. En met kinderachtig bedoel ik pesten, uitlachen, schelden als een kind van 5, etc. Vroeger had ik wel nog vrienden, maar sinds ik tegen dat pest-actie gedoe ben, moet niemand nog iets van me. ><


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Whaha, en ik maar denken dat ik al zo erg kinderachtig doe. 0o
    Dat kind die deze pest-actie heeft gepland is het kinderachtigste kind van de klas. En met kinderachtig bedoel ik pesten, uitlachen, schelden als een kind van 5, etc. Vroeger had ik wel nog vrienden, maar sinds ik tegen dat pest-actie gedoe ben, moet niemand nog iets van me. ><


    misschien moet je met wat oudere kinderen omgaan..? en misschien niet zo zeer met de kinderen van school..? ik bedoel, ik ga ook vaak bijv. op vakantie met oudere mensen om omdat die een stuk volwassener zijn. En buiten school kennen ze je waarschijnlijk niet dus zullen ze niet snel je afwijzen van 'dat is die ene geek/freak/k*tkind of whatever :]'

    btw geloof me, zelf een kind van 5 gedraagt zich volwassener als mijn vBF o.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    misschien moet je met wat oudere kinderen omgaan..? en misschien niet zo zeer met de kinderen van school..? ik bedoel, ik ga ook vaak bijv. op vakantie met oudere mensen om omdat die een stuk volwassener zijn. En buiten school kennen ze je waarschijnlijk niet dus zullen ze niet snel je afwijzen van 'dat is die ene geek/freak/k*tkind of whatever :]'

    btw geloof me, zelf een kind van 5 gedraagt zich volwassener als mijn vBF o.o


    Maar dat is moeilijk, want vrienden maken kan ik eigenlijk niet zo snel. >< Ik ben daar blijkbaar niet goed in. 0o

    Muahaha, in wat soort kinderachtig? ^^ Van prettig gestoord of echt kinderachtig met die spelletjes en raar gedrag.. XD


    You'll never dream alone. <3

    Achja, meestal is de pester zelf heel onzeker en probeert hij dat hierdoor te verbergen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Achja, meestal is de pester zelf heel onzeker en probeert hij dat hierdoor te verbergen.

    In dit geval is de pester niet echt onzeker. Ze heeft abnormaal veel vrienden in de hogere klassen. Ze doet niet anders dan roddelen en heeft eigenlijk zelf ook een ego. Volgens mij is ze gewoon bang dat dat kind gewoon 'populairder' wordt dan haar. Serieus, ze zit nu al heel de tijd te mekkeren dat dat kind lelijk is en een grote bitch is. >< -Zij is eigenlijk zelf ook niet één van de mooiste, hoor.- :X


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb nog nooit gepest en ben nog nooit gepest:Y). Gelukkig. Ik snap de zin er sowieso niet van.
    Niet opschepperig bedoelt, maar ik ben dan ook niet onzeker ofzo. Mensen die pesten en gepest worden zijn dat wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mij nicht werd heel de lagere school en begin middelbare school zwaar gepest, waarom? Ze heeft een zeldzame stofwisselingsziekte waardoor ze dus dikker is dan de anderen. toen ze in het derde middelbaar opo mijn school kwam, ging ik haar verdedigen en stelde ik haar voor aan wat vriendinnen van me
    ze word nu nog wel gepest maar ze kan het negeren omdat ze nu mensen heeft om op te steunen
    en ik vond da zo erg voor haar ;l

    DodeDavid schreef:
    Mij nicht werd heel de lagere school en begin middelbare school zwaar gepest, waarom? Ze heeft een zeldzame stofwisselingsziekte waardoor ze dus dikker is dan de anderen. toen ze in het derde middelbaar opo mijn school kwam, ging ik haar verdedigen en stelde ik haar voor aan wat vriendinnen van me
    ze word nu nog wel gepest maar ze kan het negeren omdat ze nu mensen heeft om op te steunen
    en ik vond da zo erg voor haar ;l

    Pesten is ook erg en zinloos. En meestal is dat om de redenen dat je anders bent. Wat heel erg is, want de meesten -waaronder jouw nicht- kunnen daar niets aan doen. Als die mensen zelf veertien dagen in je nicht haar schoenen zouden staan, zouden ze wel anders praten. Maar veel kun je eigenlijk niet doen aan pesten.. >_<


    You'll never dream alone. <3

    Meisje, die mensen hebben gewoon nog nooit van 'wwww.ebay.com' gehoord. Daar kan je tegenwoordig ook al een leven kopen (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Meisje, die mensen hebben gewoon nog nooit van 'wwww.ebay.com' gehoord. Daar kan je tegenwoordig ook al een leven kopen (':

    Sharona!(nerd) Gaat dat niet op Kapaza dan? Oo
    Ontopic: Die hebben sowieso geen leven. Het enige wat ze doen zijn kinderen zwart maken. Echt, wat een verwelkom van je nieuwe klas, zeg.


    You'll never dream alone. <3