• Iemand de ontknoping van LouisLouise gezien? :Y)

    Ik vond het dus suuuupeeeer spannend. Ik wist echt niet wat ze ging doen. :}


    We'll never be as young as we are tonight

    Wat is dat? Leg eens goed uit,


    -

    Selfdestruct schreef:
    Wat is dat? Leg eens goed uit,


    Een telenovelle waarbij een jongen verandert in een man omdat hij met de liefde speelde. Zoals een player. En ja een van die meisjes pikte dat niet en dus ging ze naar een waarzegster en wilde hem dus vervloeken. Dat lukte dan nog omdat de sterren ofzo op een lijn stonden en dus veranderde hij in een vrouw. Enja, zo begint het dus dat zij nu voor de rest van haar leven een vrouw is. En dus wordt ze verliefd op een man enzo. Enja, en uiteindelijk heeft ze de kans om terug in een man te veranderen maar ze doet het toch niet op het laatste nippertje. Ze wil gelukkig zijn bij de man waarop ze verliefd is geworden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cherished schreef:
    Wat is dat eigenlijk voor iets?

    Een baggerprogramma van VTM [Belgische tvzender]

    ik had gedacht dat het zo ging aflopen ^^ ik ben goed in het voorspellen van die dingen, oké nee, het is vtm en een telenovelle, tuurlijk ging Louise zo blijven en met thomas trouwen :p Maar ik vond het toch wel nog spannend, vooral als ze wéér reclame geven, juist voor die eclips -_- maar het was ook mooi en grappig. Al vond ik dat van Nathalie er iets over ^^

    Fortune schreef:
    (...)
    Een telenovelle in België.


    Wat is een telenovelle? :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    Wat is een telenovelle? :x

    Een serie van ongeveer 200 aflevering, waar er nadien geen vervolgserie meer op komt enzo

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Een serie van ongeveer 200 aflevering, waar er nadien geen vervolgserie meer op komt enzo


    o oke ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT