• Hij pakte mijn hand vast dinsdag, perongeluk.
    Hij streelde mijn hand, perongeluk.


    Hij vind me niet leuk en denkt nog steeds dat die A. hem leuk vind terwijl dat niet zo is. Ik hou gvd van hem! O ik voel me zo kut nu, gvd ik wil niet meer! (huil)


    -

    zet hem van je af en get over it. hij is het niet waard.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Allemaal heel erg bedankt!


    -

    Je kunt niet perongeluk een hand strelen xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    FarAway schreef:
    Je kunt niet perongeluk een hand strelen xD

    Dat d8 ik dus ook...


    -

    Proberen te vergeten hoe moeilijk het ook is. Ik heb er ook een tijd over gedaan met zoiets mijn ex vertelde dat hij nooit van me gehouden heeft nou voel je je dan kut of niet maar oke je moet het proberen hoe lang het ook duurt het lukt je echt wel! sterkte er mee (flower)

    je moet blijven proberen,maar zet hem voorlopig uit je hoofd (:
    over een maand,miss zelfs jaar is hij over dat meisje en zal hij inzien wat hij mist bij jou (;
    maar nu moet je niet teveel naar hem omkijken,want dan vind hij je miss wanhopig ofzo (:


    everybody needs a song.

    probeer hem gewoon te vergeten ik weet zelf ook dat dat ontzettend moeilijk is en het een tijdje kan duren maar je voelt je er vast wel beter door ;)
    bij mij heeft het een jaar geduurt mischien wel meer om een jongen te vergeten maar t lucht wel op ik vond het vreselijk om hem leuk te vinden


    I believe i can <3

    Clarity schreef:
    Hoe kan jou perongeluk een hand strelen 0o
    Sorry hoor maar dat snap ik even niet...


    None but ourselves can free our minds.

    Ik begrijp je zo hard, he.
    Ik zit bijne in hele hetzelfde schuitje. De meeste jongens zijn gewoon vette klootzakken.