• Ik ben altijd al een beetje jaloers geweest op mijn moeder. Doordat ze in contact met geesten staat,kan hand en kaart lezen en een goede vriendin heeft dat ook nog eens medium is. En toen ze een paar dagen geleden naar iemand naartoe ging waar ze mee had afgesproken kwam mijn moeder het huis binnen en begon ze meteen te trillen en rood te zien. Blijkbaar was de dochter van waar mijn moeder was overleden en kon mijn moeder haar voelen. En toen ze haar teddybeer vast pakte voelde mijn moeder hoe die helemaal warm was,terwijl de moeder van het kind de teddybeer vastnam ze hem alleen maar voelde hoe hem koud was. En toen mijn moeder het tegne mij vertelde had ik echt iets van: wauw ö dat wil ik ook kunnen.

    het lijkt me knap eng.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wauw oke.. apart =O
    misschien kan zij ook telepatisch communiceren met Derek Ogilvie?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw oke.. apart =O
    misschien kan zij ook telepatisch communiceren met Derek Ogilvie?

    met wie?

    geloof me; dat voelt egt angstaanjagend aan als je niet weet wat je moet doen...


    Love sucks!!!

    Sorry ik geloof niet in god of paranormale/spirituele mensen of geesten etc. Maar als het echt zou zijn, lijkt het me wel vet als je dat kan. Meestal dan.:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    met wie?
    Dat is zo een gast die elke donderdagavond op tv komt en telepatisch communiceert met kinderen of geesten ofzoiets.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is zo een gast die elke donderdagavond op tv komt en telepatisch communiceert met kinderen of geesten ofzoiets.

    Ohjaa hem :'D