• Ja,ik denk dat iedereen wel een eigen idee heeft over hoe me'n ten huwelijk gevraagd wilt worden [ook al wilde ni trouwen]. Dus hoe zouw het bij u perfect kunnen zijn? Buiten op straat,in de gietende regen in een harde ruzie.

    Iets heel romantisch, zodat iedereen weet hoe graag hij me ziet. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Iets traditioneel-achtig. Daar houd ik wel van. Bv bij een romantisch etentje ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Exception schreef:
    (...)
    Ge-ni-aal.


    Like, duhuh(cool)


    Scream for mercy!



    Niet.
    Nooit niet.
    Never.



    Bored.

    Maakt niet zoveel uit zolang hij de ware is ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik wil niet trouwen want ik snap niet waarom mensen dat doen. Je kan tog van iemand houden zonder te trouwen?

    sandy schreef:
    ik wil niet trouwen want ik snap niet waarom mensen dat doen. Je kan tog van iemand houden zonder te trouwen?

    Voor het feest man ö Nee,maar ik denk dat de meeste het zien als een soort verbintenis ofso.

    Midden in Tokyo, in een drukke winkelstraat : D

    Op Msn :Y).

    Kiddin' Poppy wilt niet trouwen kryg je alleen maar problems van + trouwen suks(N)

    maakt me niet uit, als ik dan amar wle tenhuwelijk word gevraagd door iemand waar ik mee wil trouwen xD

    Prankster schreef:
    Niet. =.=

    Zo iets? (a)
    Eehm, als het moet op een strand, bij zonsondergang of zonsopgang -wbw-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    maakt niet uit, zolang hy maar van me houd. =d


    None but ourselves can free our minds.

    geen idee eigenlijk.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Enchant schreef:
    (...)

    Ook niet door mij? (huil)

    Ontopic: Ik zal graag tijdens de seks ten huwelijk gevraagd willen worden. Als hij net zijn hardste stoot geeft, en uit kreunt: 'Wil je met me -hijg- trouwen?' In een een hele snelle zin die binnen 5 sec. gesproken is. n.n Dat is dé ideale manier voor mij, zo weet ik zeker dat het mijn ware is. :Y)

    Achum x'D


    I'll keep you a daydream away.

    Niet.

    ik wil niet trouwen,ik bvind het cliché. als je echt van elkaar houd weet je dat,dat hoef je niet te kunnen zienaan een ring. je bent gewoon vanbinnen verbonden met elkaar= ]


    We can only learn to love by loving.