• Ja,ik denk dat iedereen wel een eigen idee heeft over hoe me'n ten huwelijk gevraagd wilt worden [ook al wilde ni trouwen]. Dus hoe zouw het bij u perfect kunnen zijn? Buiten op straat,in de gietende regen in een harde ruzie.

    Niet. =.=


    You move me ......... Kurt

    met niet te veel cliché ^^ niet zo op één knie in een vol restaurant of weet ik veel waar, dus geen film-achtige dingen^^

    Dat ik in het publiek bij een concert sta en mijn vriend is er ook en hij gaat op het podium mij ten huwelijk vragen. 8)


    -

    Op een speciale manier


    Your Butt is Mine!

    ILoveHajar schreef:
    Dat ik in het publiek bij een concert sta en mijn vriend is er ook en hij gaat op het podium mij ten huwelijk vragen. 8)

    Als het zou moeten, zo. Ongv. :'D

    Als het maar orgineel is.
    Als hij het waagt op een knie te gaan zitten kan hij van mij een knie in zn gezicht krijgen x_X
    Gewoon al sik het niet verwacht ^^ jouw idee is op zich ook wel grappig.
    "Krijg de tering idioot je hoefd niet altijd met je arrogante kop-"
    "Wil je met me trouwen?"
    "... eah...?"


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Als het maar orgineel is.
    Als hij het waagt op een knie te gaan zitten kan hij van mij een knie in zn gezicht krijgen x_X
    Gewoon al sik het niet verwacht ^^ jouw idee is op zich ook wel grappig.
    "Krijg de tering idioot je hoefd niet altijd met je arrogante kop-"
    "Wil je met me trouwen?"
    "... eah...?"

    Oke,die van die knie in zn gezicht was echt droog ><"
    Ahg ja, voor mij bestaat er echt niets beters als ten huwelijk gevraagd worden in een knallende ruzie :'D

    Ik denk.. op een grappige manier.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat zie ik dan wel, maakt me niet zoveel uit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op een concert. Gewoon allebei in het publiek. Dat 'ie het moet schreeuwen [anders hoor je dat namelijk niet met al dat 'lawaai'].


    Live for something or die for nothing

    Prankster schreef:
    Niet. =.=


    Ook niet door mij? (huil)

    Ontopic: Ik zal graag tijdens de seks ten huwelijk gevraagd willen worden. Als hij net zijn hardste stoot geeft, en uit kreunt: 'Wil je met me -hijg- trouwen?' In een een hele snelle zin die binnen 5 sec. gesproken is. n.n Dat is dé ideale manier voor mij, zo weet ik zeker dat het mijn ware is. :Y)


    Scream for mercy!

    Bij de finale van nl-ander land van het wk en dat we dan op dat scherm komen en dat ie t dan vraagt en de hele wereld t ziet:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik heb serieus geen flauw idee, ik kom erop terug wanneer ik de ware gevonden heb oke? :')


    -

    Eigenlijk,
    doet het er niet echt toe. xd

    Enchant schreef:
    (...)

    Ook niet door mij? (huil)

    Ontopic: Ik zal graag tijdens de seks ten huwelijk gevraagd willen worden. Als hij net zijn hardste stoot geeft, en uit kreunt: 'Wil je met me -hijg- trouwen?' In een een hele snelle zin die binnen 5 sec. gesproken is. n.n Dat is dé ideale manier voor mij, zo weet ik zeker dat het mijn ware is. :Y)

    Ge-ni-aal.