Ik heb daarstraks om half zes een vies beest doodgestampt dat bij ons op het terras lag.
Lag dat daar toen kei hard te creperen van de pijn - dat ene pootje bleef bewegen en met zijn lijf maakte hij vreemde stuiptrekkingen.
Nu is mijn moeder het terras nog ff aan het dweilen, roept ze zo: 'Annelies, dat beest dat jij daarstraks hebt doodgetrapt ligt hier nog altijd kei hard te creperen.'
Hahah, wat ben ik toch een sadist
-
24 juni 2009 - 22:19Ahahaha!24 juni 2009 - 22:58
Mijn broertje heeft eens een naaktslak dood geknipt
Das een echte Sadist ;pPeople who are meant to be together always find each other in the end.
24 juni 2009 - 22:58SamSacred schreef:
Ik ben ook best een sadist
Bij Saw 3 heb ik de hele tijd stuk gelegen om die mensjes die heel veel pijn hadden
het laatste wat ik doe bij die films is lachen x'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
24 juni 2009 - 23:06SamSacred schreef:
Bij Saw 3 heb ik de hele tijd stuk gelegen om die mensjes die heel veel pijn hadden
Maar die zijn ook grappig!
en omgawsh, ik ben bang voor beestjes24 juni 2009 - 23:37BrokenQueen schreef:
whaha dan ben ik ook een sadist. Ik laat insecten & spinnen altijd in een plas water verzuipen(A) of ik strooi zout over een slak heen:X -lekker gemeen(A)- Of ik stamp ze dood(A)
xX
Jij bent echt een sadist! Zout over slakken strooien omg."I shut my eyes in order to see.'
25 juni 2009 - 0:0125 juni 2009 - 1:56mijn broer ging vroeger toen hij klein was altijd vliegjes vangen, dan de vleugels eruit trekken 1 voor 1 en daarna de pootjes 1 voor 1 en dan besloot hij ze maar in de put te gooien of te verzuipenxD en toen was hij nog maar jaar of 9 of zoietsxD
Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!
25 juni 2009 - 8:54Bluh schreef:
(...)
Jij bent echt een sadist! Zout over slakken strooien omg.
Ik haat slakken invaties>.< Serieus, we hebben slakken in onze tuin, echt veel. Je kan je niet draaien of keren of je hebt een slak geplet. dus toen ging ik er maar wat zout opstrooien('A) Anders breng ik ze wel naar jou. Je houd toch zo van slakken?
xXIf you don't understand my silence, you will never understand my words.
25 juni 2009 - 8:5625 juni 2009 - 10:20BrokenQueen schreef:
(...)
Ik haat slakken invaties>.< Serieus, we hebben slakken in onze tuin, echt veel. Je kan je niet draaien of keren of je hebt een slak geplet. dus toen ging ik er maar wat zout opstrooien('A) Anders breng ik ze wel naar jou. Je houd toch zo van slakken?
xX
Ik ontvang ze met open armen."I shut my eyes in order to see.'
25 juni 2009 - 10:28Whahaha :')
I don't need words to feel those lips.
25 juni 2009 - 11:0125 juni 2009 - 11:16ik zet de schep op een spin En dan split ik hem doormidden =]
Stop holding me under and let me breathe.
25 juni 2009 - 12:34-grinnik-
Ik zal m'n mond maar houden over de vele manieren hoe ik diertjes heb laten sterven.No growth of the heart is ever a waste
25 juni 2009 - 12:35Kan je op z'n minst de moeite doen om het helemaal te doden.
Mijn vader blies trouwens kikkers op ><'If you had never come out of the blue, I would've stay
25 juni 2009 - 12:35SamSacred schreef:
Ghaha :'D Ik dus ook al. Ik heb alleen het begin van Saw 3 gezien maar toen die gast zijn eigen voet verbrijzelde lag ik dubbel en had ik ineens zin in vlees :']
Ja, mijn geest is best ziek.No growth of the heart is ever a waste