• Ahahaha!
    Ik heb daarstraks om half zes een vies beest doodgestampt dat bij ons op het terras lag.
    Lag dat daar toen kei hard te creperen van de pijn - dat ene pootje bleef bewegen en met zijn lijf maakte hij vreemde stuiptrekkingen.
    Nu is mijn moeder het terras nog ff aan het dweilen, roept ze zo: 'Annelies, dat beest dat jij daarstraks hebt doodgetrapt ligt hier nog altijd kei hard te creperen.'
    Hahah, wat ben ik toch een sadist ;D

    whahha cool =D
    ik ben ook een sadist (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ghehe, best wel komisch. ;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh, dat is super erg voor dat kleine beestje. :'D Vuile sadist! (N)


    Tanya is de beste.

    Heel stiekem vind ik het nog best zielig ook X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nu wacht dat beestje je op in Hell (6)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben ook best een sadist :X
    Bij Saw 3 heb ik de hele tijd stuk gelegen om die mensjes die heel veel pijn hadden :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    best wel zielig , maar dat beestje is al dood het zijn de zenuwen die nog bewegen

    waha
    ik had een keer een spin gezien en die was dood maar miste 2poten
    en die 2 poten lagen naast die spin(2cm er van af ofsow) spastisch te bewegen egt eng

    xox


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ocharmpjes. ;D
    Sadist. (N)

    wel zielig voor dat beestje.
    kon je het niet laten oprapen [met een doekje] door je moeder? (N)
    Als ik een beest zie -ook al is het middernacht- dan schreeuw ik of om mijn ma of pa. :]
    maar ik ben ook wel een beetje sadist.
    ik moet lachen als ik mensen zie vechten, en dan pijn hebben. ook bij mijn vriendinnen, dan geef ik ze kopstoten. :x


    we've only said goodbye with words

    Ik ben ook een vreselijke sadist...! Vraag mijn ex, die weet er alles van... :X


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Ik ben ook een vreselijke sadist...! Vraag mijn ex, die weet er alles van... :X

    Muwhahahha, dat willen ze niet weten! (cat) Maar dat is zeer sadistisch... Ik heb alleen maar een keer een supergrote tor laten verdrinken in mijn cola! 8D


    You move me ......... Kurt

    oww das leuk =]
    Op de camping gaan wij altijd op jagt met onze electise vliegenmepper
    en elk beest wat we niet mogen en tegenkomen,, is de duppe [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn moeder zou echt zo doen;
    Iewl vies beest -plats- Zo. Vers vlees voor vanavond n_n


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    whaha dan ben ik ook een sadist. Ik laat insecten & spinnen altijd in een plas water verzuipen(A) of ik strooi zout over een slak heen:X -lekker gemeen(A)- Of ik stamp ze dood(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.