Oke lees even goed door. Ik nam altijd op en dan is het van, ieuwl, niet verder gaan en blabla. maar ik snapte neit waarom, omdat ik in real life weer wel kan zingen zegt iedereen. ik vond het opgenomen ook raar klinken nu heb ik dus gevraagt aan mijn muziek lerares hoe dat zou kunnen komen. Ik ben verkouden, dus daar niet op letten. maar ze zei dat als je een kop telefoon op hebt dat je stem dan vervormd omdat jejezelf anders hoort. je hoort jezelf altijd van binnen, en dan niet meer goed. Dus gaat het dan anders. Dan raakt je stem in de war.
Nu heb ik het stukje eerst opgenome tekst erbij gedondert en die ik net opnam erachter. dus de eerste is 100% slecht. En de ander niet. al moet ik daar ook nog wel aan werken. maar goed. ik weet nu een van de oorzaken. overigens is mijn audio wat kapot dus ga weer een nieuwe kopen. maar uhm, ik nam het 2de nummer dus op zonder koptelefoon en de audio zit eraan vast dus die lag op de computer en ik stond er een stukje vandaan. daarom is het zacht. maar beoordeel me nu alsjebliefd nog eens. ik weet niet zeker of ik nu ook zo in het echt klink maar dat zal dan wel ongeveer. maar nieuwe beoordeleing van 1 tot 10. en uhm, weet dat ik wel wat verkouden ben
http://www.youtube.com/watch?v=6nw3t2B4Kek&feature=channel_page