• nou als eerste: ik ben op dit moment verslaafd aan het lied Emotionless van Good Charlotte en ik dacht: he ik kan er ook wel een serie over beginnen.
    ik dacht eraan om het ongeveer zo te doen:

    een meisje Katy (8) (ik doe t dan in haar POV) is de dochter van Tom Kaulitz. ze heeft nog 2 broertjes, Axle en Ryan (10), en zij zijn twins. maar ze zijn net of ze een drieling zijn want ze zijn heel close. omdat ze best muziekaal worden opgevoed kan Katy goed gitaar spelen, kan Axle goed bass spelen en zingen en kan Ryan goed drummen en ze willen dan ook samen een band vormen, net als hun vader. ze zijn heel gelukkig maar wat als je ouders ineens heel veel ruzie hebben en ze misschien gaan scheiden? hoe gaan jullie ermee om?

    natuurlijk heeft Katy ook een moeder hea (like: d0h hoe wil je anders scheiden x')) maar komt het heel arrogant of egoïstisch over als ik mezelf de vriendin van Tom maak? :$

    Duszz, wat vinden jullie? (A)


    She said: I gotta find out for myself

    Er zijn zo veel mensen hier dat zich zelf tot de vriend/vriendin maken van een beroemd persoon, dus neen, niet arrogant of egoïstisch.
    je kan het idee wel uitbrengen tot serie of story =]

    en ik denk dat dit tot promoten hoort.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg iki hou gewoon van dat lied!ö
    dat is echt een supermooi lied! doen!^^


    Get outta my head!

    Undiscovered schreef:
    Omg iki hou gewoon van dat lied!ö
    dat is echt een supermooi lied! doen!^^


    None but ourselves can free our minds.

    De verhaallijn spreekt mij niet zo aan...
    Anderen misschien wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    doe ik ook bij mij verhalen mezelf de hoofd rol geven of de vriendin van een ster maken ;)

    Hmm..beetje standaard,maar je kan er een leuke en orginele draai aangeven :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    spreekt mij niet aan en zoals clarity zegt: standaard :X


    -

    ik vind het verhaal erg standaard, maar het liedje is echt prachtig !
    maargoed vraag op je antwoord: nee is niet zo.


    -