• hee,ik heb een probleem,
    ik ben verliefd op een jongen uit de 3e,ikzelf zit in de 1e,maar nu mijn probleem,ik weet al 100% zeker dat het niks word,maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten,heeft iemand tips daarvoor?

    alvast bedankt;)
    xx


    I love you,but you don't love me!

    Ga vooral niet naar hem staan kijken op school en maak jezelf niet gek door steeds te denken: Denk niet aan hem, denk niet aan hem, etc.
    Want dan denk je dus ook aan hem.
    Ga gezellig met vrienden dingen doen en je komt vanzelf de volgende tegen.

    [/ik moet me eigen advies eens op gaan volgen denk ik]


    I am in love with a fairytail

    SeaJinx3 schreef:
    Ga vooral niet naar hem staan kijken op school en maak jezelf niet gek door steeds te denken: Denk niet aan hem, denk niet aan hem, etc.
    Want dan denk je dus ook aan hem.
    Ga gezellig met vrienden dingen doen en je komt vanzelf de volgende tegen.

    [/ik moet me eigen advies eens op gaan volgen denk ik]


    dat probeer ik,maar als hij voorbij loopt,moet ik gewoon kijken,waarom weet ik niet!!


    I love you,but you don't love me!

    heb ik ook , maar ik heb wel kans op slagen :Y)

    gewoon niet aan toegeven , raar maar waar.
    Het gaat vanzelf over , waarschijnlijk is het gewoon een snelle crush <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nooit geprobeerd is altijd mis.
    gaa dr gewoon voor.
    maak een x een praatje met hem.
    ik weet dat het eng klinkt,
    maar ik zit ook in de 1e
    en ik heb een vriend uit de 3e,
    en ik zie hem wel zitten :$.
    en hij mij waarschijnlijk ook wel.
    dus het kan wel !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Toen ik in de 1e zat, was ik verliefd op 3 jongens uit de 3e x'D Via zaanzone (site voor onze regio, waarin je in contact kunt komen) heb ik 1 van hen heel brutaal toegevoegd(A) Daardoor raakte ik met hem aan de praat en ging ik naar de kermis waar hij diezelfde aaf ook heenging x'D. Jammergenoeg is het vdr niets geworden, maar het was wel leuk hem te beuken in de botsauto's(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    gewoon voor gaan...klinkt eng...erger dan afgwezen worden gaat niet...
    probeer miss eerst eens vrienden met hem te worden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben het met deze mensjes eens, niet geschoten is altijd mis!
    en als je echt niet durft dan zou ik gewoon een keer lekker met je vriendinen de stad ingaan ofzo en gewoon jongenskijken. misschien als je een andere hele leuke jongen vind, je die andere vergeet.
    hoop dat ik heb geholpen. veel sucses ermee;)

    ga er eens mee praten?
    Voor de rest, als het echt niet werkt dan probeer je hem gewoon niet meer aan te kijken, verzet je je gedachten door leuke dingen te gaan doen met vrienden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik probeert hem telkens te vergeten,maar ook al ga ik met vriendinnen wat doen,dan denk ik nog aan hem,ik durf echt niet op hem af te stappen!!
    daar ben ik te verlegen voor:$


    I love you,but you don't love me!

    kan je hem niet 'per ongeluk' toevoegen op hyves ofzo.
    en dan gewoon met hem gaan praten, via internet is het meestal wat makkelijker.
    kijk dan alleen wel uit dat je geen verkeerde dingen zegt, je weet nooit of er een vriend naast hem zit;)

    XbellezzaX schreef:
    kan je hem niet 'per ongeluk' toevoegen op hyves ofzo.
    en dan gewoon met hem gaan praten, via internet is het meestal wat makkelijker.
    kijk dan alleen wel uit dat je geen verkeerde dingen zegt, je weet nooit of er een vriend naast hem zit;)



    ik heb geen hyves:$


    I love you,but you don't love me!

    Heb je al vaak met hem gepraat of kén je hem persoonlijk al?


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Heb je al vaak met hem gepraat of kén je hem persoonlijk al?

    nee ik ken hem niet persoonlijk;)


    I love you,but you don't love me!

    hyves kan je heel makkelijk aanmaken, en het voordeel dat je nog geen hyves hebt is dat je geen foto of personlijke dingen erin hoeft te zetten.
    als er toch iets chanants gebeurd weet hij nooit wie je bent(Y)

    en als er echt iets begint te bloeien kan je altijd nog je msn aan hem geven( als je die hebt)

    XbellezzaX schreef:
    hyves kan je heel makkelijk aanmaken, en het voordeel dat je nog geen hyves hebt is dat je geen foto of personlijke dingen erin hoeft te zetten.
    als er toch iets chanants gebeurd weet hij nooit wie je bent(Y)

    en als er echt iets begint te bloeien kan je altijd nog je msn aan hem geven( als je die hebt)


    hij kent mij niet eens,laat staan dat hij mij zijn msn geeft!!


    I love you,but you don't love me!