• Hallo ik ga een serie beginnen en nu wil ik jullie mening horen.

    Het meisje heeft geen vrienden dus wat als ze het nou droomt en het uitkomt? En dat ze er achter komt dat ze een gave heeft, wil ze het houden of niet? Hoe moet ze ermee omgaan? Krijgt ze gevaren op haar pad?

    Ik liep over een pad in middle of nowere, ik liep steeds maar rechtdoor en ik riep en ik riep maar ik kreeg geen gehoor. Ik kwam bij een bos uit en besloot om daar rond te gaan lopen in de hoop om een uitgang te vinden naar de stad. Ik hoorde gekraak van een takje en ik keek om me heen. Is daar iemand? Dat was het enige wat ik kon roepen, ik ben vestijfd van de angst en ik besloot terug te lopen toen ik bijna aan het eind was werd ik vastgegrepen ik kreeg een doekje in mijn mond en plakband erover heen, mijn handen werde vastgebonden en ik werd meegetrokken verder het bos in. Ik hoorde een gezoem en ik deed mijn ogen open terug in mijn kamer. Gelukkig was het een nachtmerrie. Maar was als je nachtmerrie's echt uitkomen en wat als je droomt dat je vrienden krijgt en dat je de grootste ster van de wereld ontmoet en dat die je vriendje word?


    Dat lees je in mijn serie: When a dream came true? Ik ga de titel nog aanpassen maar hier gaat het zo'n beetje over. Als je wilt weten wanneer de 1ste deel er is, zeg dat ff in mijn GB of via een PB

    REACTIE HIER GRAAG HOE JULLIE HEM VINDEN?


    Be yourself and not someone else!

    Ik ben nu bezig met het eerste deel.


    Be yourself and not someone else!