• Vandaag had ik mijn laatste examen; Muziek. Geen werk zou je denken, maar oooo jawel. Even de hele geschiedenis van Mozart, Beethoven, Bach etc. leren. Leuk is anders. Dus ik gister me helemaal de tering leren.
    Komt vanochtend, op school, Rafael aan met de examen vragen. =='
    Die oetlul van een leraar, die overigens op pensioen gaat nu, vraagt al vier jaar op rij dezelfde dingen op het examen. Had ik dat geweten, dan had ik niet zo moeten leren ook. =='
    Dus ik snel even dat blad overlezen. Haha, volgens mij heb ik ongeveer alles juist nu. :')

    wees blij dat je alles goed heb =D
    Ik had me een keer rot geleerd. en rot is nog zacht uitgedrukt krijg ik een 5 o.O das pas kut o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wees blij dat het je laatste is. Ik nog tot donderdaaaaaaaaaag.


    Tanya is de beste.

    Oke dat is handig,maar kut voor dat je het indd hebt geleerd ^^ Maar ik heb met een exaam meegemaakt dat die leerkracht gewoon in het ziekenhuis lach dus hebben ze ons ergens alleen achter gelaten in het lokaal aan één grote tafel terwijl we ons exaam moesten maken,niemand die bij ons was.

    Das tochg alleen maar goed :]
    Wij hebben okal alleen maar lelijke vragen voor een pw,maar dat had ik niet in de pw-week..
    Ik kreeg wel een 9 op mijn zelfverzonne rap 0o

    Die vrouw heeft geen smaak XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Damed, dat is wel kut ja!

    Broadway schreef:
    Damed, dat is wel kut ja!

    Als heel je klas geen hol moet leren, en jijzelf niets anders hebt gedaan, is dat kut ja.

    kwam er maar altijd iemand langs met de antwoorden. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Noueeeen, bekijk het van de positieve kant. Nu weet jij heel veel over Bach, Mozart enzv. Mischien helpt het je ooit bij een muziek quiz op tv en dan win je een auto of een reis of geld. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Noueeeen, bekijk het van de positieve kant. Nu weet jij heel veel over Bach, Mozart enzv. Mischien helpt het je ooit bij een muziek quiz op tv en dan win je een auto of een reis of geld. :9~

    Of ik win de Lotto ermee!

    ocharme :')


    Some people make the world special just by being in it