• Hi,
    Ik en 2 andere vriendinnen zijn bevriend met iemand. Nou, zij is ongeloooovelijk irritant. Nou, wat doet ze dan? Helemaal niks. Dat is het hem nou juist. Zij is zo verlegen. Niet normaal. Ze zegt geen woord. Helemaal niks. Wij lopen bijv. in de grote pauze naar buiten en ineens is ze weg. Ze zegt dus niks. Maar zowieso, in de klas ofzo zegt ze ook niks. Nog een voorbeeld; wij stonden in de pauze een keer buiten, en die 'vriendin' was alweer zoek. Wij helemaal zeggen van ja waar is ze nou enzo. Ik draai me om. Guess what. Staat ze daar gewoon. Waar de fock slaat dat op. Like, je kan dan toch wel gewoon zeggen 'ja hier ben ik' ofzo.
    We gaan ook op vakantie. Met z'n drieen. Dus niet die ene erbij. Wij zijn daar aan over aan het overleggen, zegt ze ineenkeer 'in de eerste week kan ik ook wel'. Gaat zij mee dan? Neeeeeeee. Zij doet geen fuck om ook maar iets te organiseren en mee te denken. Hetzelfde als met het stagelopen. Ik en Danyel zijn ons dood aan het zoeken voor zo'n stageplek. En zij gaat het ook vanuit dat zij meemag. Nu hebben wij dus wat overlegd met onze mentor, dat wij mee kunnen helpen met de sportdag van de 1e klassers. Die 'vriendin' had nog niks. En weetje wat die mentor zegt? :'Je kan wel met Annemiek en Danyel mee.' Dat vinden wij dus echt kut. Wij willen dat echt niet. Maar dat is morgen al.
    Dus, hoe moeten wij haar duidelijk maken dat ze onze vriendin niet meer is. Haar negeren is geen optie. Doen we, maar ze begrijpt het volgens mij niet helemaal. Recht in haar gezicht zeggen is ook zo..hard. Dus, andere tips?
    -x-


    OPGELOST KIDDO'S


    I'd rather go naked than wear fur.

    waarom doe je gelijk zo minderwaardig over haar? het lijkt erop dat je nog niet eens een goed gesprek met haar hebt gehad. misschien heeft ze wel een reden om zo te doen. misschien heeft ze thuis problemen en denkt ze veel na. weet jij veel? praat eerst met haar voordat je zo negatief oordeelt. scheelt weer een hoop tijd en moeite.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    aan de eene kant vind ik het best grof om haar zo in een hoekje weg te duwen.
    Praat met haat meschien heeft ze iets mee gemaakt wat gewoon te egr is voor woorden.
    Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet veel zeggen zij houden alles in hun hoofd en sávonds huilen ze het er uit..


    Its Now or Never. <3