• Ik kan er niet meer tegen. Ik zie dat je kapot gaat, aan de pijn die je hebt. Je laat niets los, en zit met een masker op. Onbereikbaar ben je, ook voor mij. Waarom is alles niet zo als vroeger? Waarom zit jij nu zo in de stress? Lieverd, alles komt goed als we maar niet bij de pakken gaan neerzitten. Ik kan er niet meer tegen, maar samen slaan we ons er door heen. Je mag schelden tegen mij, want ik ben er 24|7 voor je. Ik heb je zien huilen, huilen omdat je het niet meer aankon. Maar we halen het. Wij gaan samen die eindstreep halen. Je mag huilen, dat weet je. Altijd. Maar jij, jij hebt een vakantie nodig. Ik kan er niet meer tegen, maar samen komen we er door heen.


    Verhaal gaat over iemand, die het waarschijnlijk zelf wel weet. Ja, ze heeft Quizlet. Ja, jullie kennen haar wel, denk ik. Nee, ik weet niet of ik mag vertellen wie ze is. Dus doe ik het niet,

    Wat vinden jullie ervan? :'$

    Zoo ontzettend mooi echt waar, het raakt me!


    Some angels have no wings.

    Ik vind het wel een mooi idee.
    En een realistisch verhaal met veel drama. Ookal gaat het over iemand van Q. Volgens mij wordt het een mooi verhaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Steun ze meid, ik weet hoe het voelt om depresief te zijn. en nee, ik stoef niet omdat ik da geweest ben. Maar ik heb enorm in de put gezeten. en ik werd er toch een beetje blijer van als ik zag dat vriendinnen me steunden. (:


    It even took me by surprise

    Ontzettend mooi. Weetje,toen ik dit las begon mijn hoofd te duizellen,don't ask me why. Maar het is prachtig!

    Het is prachtig!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dank jullie wel.

    Zo zie je maar weer, de mooiste dingen worden in 4 minuten geschreven. (A)

    Prachtig!! Ik heb nu gezelfde probleem met: ik kan er niet meer tegen,,en dat ik veel huil enzo,maarjhh..

    Heel mooi geschreven!!

    Wow.. Ben er stil van. Ö
    En nu weet ik niets meer te zeggen omdat het stuk zo ontroerend was. Maar wel mooi geschreven. (=


    You'll never dream alone. <3

    Mooi geschreven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw.
    mooi geschreven.


    <'3

    prachtig

    Veel steun aan de persoon over wie het gaat...

    xx

    *Knuf*


    Moving on but never letting go

    hoop dat die persoon hier steun aanheeft, maar ik denk het wel, want ik voel me precies zoals die persoon (mssn om een andere reden, dat weet ik niet) dus veel sterkte, voor jullie beiden. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vleermuisjeh schreef:
    Zoo ontzettend mooi echt waar, het raakt me!


    None but ourselves can free our minds.

    ZO mooi het raakt je echt wel.


    Be yourself and not someone else!

    Heel mooi ö