• WARNING: ERNSTIG FILMPJE ofzo KIJKEN OP EIGEN RISICO
    Oké:
    Dit filmpje... Ik heb er om zitten huilen... ik heb het maar weggeklikt. Ik kan hier écht niet tegen. Ik moet die kut mensen niet tegenkomen, die overleven het dan niet! Ik heb hier écht zitten janken.... (huil) Het zijn stierengevechten, niet alleen met een rood zakdoekje.. Maar ze gebruiken zwaarden om de dieren neer te steken.. de stieren worden letterlijk een bloed fontein :S
    Kijken op eigen risico


    (huil)(huil) En je moet hier geen kut reactie op geven zoals 'dus?' want dan mag ik je al niet meer :Y)
    Dit is toch niet normaal? Ik wil dat dit STOPT, en ze doen dit voor hun lol (?) Vraag mij hier NIKS over, ik kijk dit filmpje NIET meer!!!!
    Kunnen wij kinderen hier niks tegen beginnen?
    (huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ehm, voordat ik het kijk, waar gaat het over?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ehm, voordat ik het kijk, waar gaat het over?
    Ochja. vergeten
    Het gaat om stierengevechten.. Maar dan niet alleen een rood zakdoekje maar ze steken allemaal zwaarden in die beesten :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja serieus,het is echt erg wat ze die dieren aandoen.

    Omg, ik zit hier ook gewoon te janken man o.o
    Dat die gasten de fucking varkensgriep krijgen en dan langzaam en pijnlijk doodgaan. Of hak bij hun lekker hun lichaam lángzaam van elkaar af. En dan kom ik ze uitlachen.
    Wat een ******** zeg.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Scheldwoorden eruit gehaalt.)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja echt he..
    Ik heb dit een weekje terug gekeken. Nu ik eraan moet denken moet ik weer janken.. Ik wil dat ze een keer hárd worden geraakt door zo'n stier.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omygod, wat een dierenmishandeling ö.
    Vind de wereld dit normaal ? 0_0


    we've only said goodbye with words