• Ja ik heb 3 vijfen, en daarmee blijf je zitten, maar een van die vijfen is een 5.48. Dus ja nu voel ik me nogal kut, ik zo naar die leraar of hij me niet misschien even 0.1 hoger wou geven op mijn Se. Maar nee dat wou hij niet, kom ik er even later achter dat hij het wel bij een andere klasgenoot heeft gedaan. Hoezo het is duidelijk dat hij me niet mag, de klootzak,wat je bij de een doet meot je ook bij de ander doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik kom met een bazooka op je leraar af, is dat goed. i feel sorry for you.


    we've only said goodbye with words

    Ehm, ik wil niet lullig doen ofzo, maar een 5.48 wordt toch afgerond op een 5.5 en is dus toch een voldoende? ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ehm, ik wil niet lullig doen ofzo, maar een 5.48 wordt toch afgerond op een 5.5 en is dus toch een voldoende? ._.

    Nee, hier niet ze willen kinderen kwellen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Screwed schreef:
    Kill the bitch! :Y)
    Heb je dat al zegmaar tegen hem gezegd, dat dat oneerlijk is dat hij dat doet?
    Naar de directie stappen heeft niet zo veel zin lijkt me, een 5.48 is een 5.48. Daar gaan ze denk ik niet veel aan doen. Je moet gewoon die gast zwaar onder druk zetten ^^

    En hoe dan? een mes op zijn keel zetten,?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ochjah die 0.1% meer maakt het verschil nu ook weer niet zo groot x) volgende keer gwn beter x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vind het gemeen dat die domme leraar niet 0.1(!!!!) puntje erbij kan doen!

    Ga naar het schoolhoofd enne de politie:Y):Y):Y)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together