• Jaaa, aangezien veel mensen examens hebben/hebben gehad een topic over wat ze volgend jaar gaan doen.
    Watvoor vervolgstudie ga je doen? Waar? En als het een onbekende is, leg uit wat het is. ^^

    Ik ga volgend jaar pedagogische wetenschappen studeren aan de universiteit van Amsterdam [UvA] en wil uiteindelijk een master in klinische orthopedagogiek aan doen.
    Houdt zich bezig met gedrag van mensen en dan vooral de ontwikkeling de eerste 18 jaar, wat er mis kan gaan, en hoe je zie mensen dan weer op het juist pad kunt brengen. ^^


    En wat is jullie goal/droom/wens?

    Ik ga naar de 2e =]


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga nu naar de 3e wetenschappen moderne talen :)


    Live for something or die for nothing

    Volgend jaar mijn vierde jaar economie-talen. En later zou ik graag advocaat of leerkracht worden (:


    Never run out of reasons to smile...

    Fighter schreef:
    Ik ga naar de 2e =]

    Jij bent droomloos Nicole? :'D

    ik ga handel doen. jeej.

    :|


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga volgend jaar naar 5 Latijn moderne talen(:


    Listen to what we're not saying..

    Cherished schreef:
    (...)
    -haalt je uit je droom-
    Punt 1, in de journalistiek zijn maar heeeel weinig banen te krijgen.
    Punt 2, om daar in die branche een baantje in te krijgen is moeilijk.
    Punt 3, in Duitsland zal het niet lukken, aangezien jij nooit net zo goed duits zal kunnen spreken als iemand die duits is. Als je het dan toch wil, hou het in je eigen land, met je eigen taal.
    Schrijven is niet zo makkelijk als het lijkt, helemaal niet in een vreemde taal.


    Sorry dat moest even.

    ik ben het niet met je eens ;D ik ga toegepaste taalkunde doen en het doel van die studie is om de taal echt perfect te beheersen ... en ik zie het wle zitten om een jaar in het buitenland te gaan studeren ...
    en als je een jaar in duitsland woont kan je heus wel even goed duits ;D
    mr ik weet niet of ze je als buitenlander gaan aannemen als journalist xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PaperHearts schreef:
    Ik ga volgend jaar naar 5 Latijn moderne talen(:
    die richting ruuuuled _O_
    ik ben er net in afgestudeerd zie xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Um eerst nog 2 jaar havo
    en dan ga ik 4 jaar pabo doen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Over één jaar naar de PABO.


    Think before you act.

    Seel schreef:
    (...)
    ik ben het niet met je eens ;D ik ga toegepaste taalkunde doen en het doel van die studie is om de taal echt perfect te beheersen ... en ik zie het wle zitten om een jaar in het buitenland te gaan studeren ...
    en als je een jaar in duitsland woont kan je heus wel even goed duits ;D
    mr ik weet niet of ze je als buitenlander gaan aannemen als journalist xD

    Hm ja je zult het natuurlijk wel goed kunnen spreken, maar niet zo goed als een echte duitser. Voor hen is het natuurlijk, en als dat voor haar zo zou moeten worden dan moet je heeeeel wat jaartjes in DE verbrengen, zonder werk?
    Plus dat je dan wel een niveau opleiding moet doen natuurlijk. Geen cursus ofwat.

    Je moet echt alles beheersen, gramamtica, woordenschat, gevoel voor de taal hebben. Je moet de 'slang' kunnen verstaan, etc. Voor je op dat niveau bent, ben je echt heeel wat jaartjes verder.
    Geen enkele duitse leraar die ik had deed het zo makkelijk, op eentje na, en zij was duits en kon geen Nederlands. :')
    En zij hebben de uni gedaan he?

    [/bla bla ]

    Seel schreef:
    (...)
    mr ik weet niet of ze je als buitenlander gaan aannemen als journalist xD

    Ja ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar de kans is erg klein.

    Cherished schreef:
    (...)
    En zij hebben de uni gedaan he?

    [/bla bla ]

    boe aan uni >< die moete alleen maar boeken lezen xD daar leer je het niet mee spreke (:
    ik ga nr hoge school xD talkie talkie


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet niet wat ik ga doen volgend jaar. Maar ik wil later iets gaan doen in de psychologie ofso. Of anders wil ik bandmanager worden. Maar allebij te hoge studies,wat ik dus nooit ga aankunnen.

    Seel schreef:
    (...)
    boe aan uni >< die moete alleen maar boeken lezen xD daar leer je het niet mee spreke (:
    ik ga nr hoge school xD talkie talkie

    Maar als journalist moet je toch ook goed schrijven? xD
    Maar hbo is ook goed, inderdaad veel talkie xD, alleen bij dat beroep in dat land betwijfel ik of je dan werk kan vinden.