• Jaaa, aangezien veel mensen examens hebben/hebben gehad een topic over wat ze volgend jaar gaan doen.
    Watvoor vervolgstudie ga je doen? Waar? En als het een onbekende is, leg uit wat het is. ^^

    Ik ga volgend jaar pedagogische wetenschappen studeren aan de universiteit van Amsterdam [UvA] en wil uiteindelijk een master in klinische orthopedagogiek aan doen.
    Houdt zich bezig met gedrag van mensen en dan vooral de ontwikkeling de eerste 18 jaar, wat er mis kan gaan, en hoe je zie mensen dan weer op het juist pad kunt brengen. ^^


    En wat is jullie goal/droom/wens?

    Ik ben nu bezig met het tweetalig vwo, en ga pas over een paar jaar examens doen.:Y)
    Ik weet wel wat ik misschien wil doen, als ik mijn examens haal, wil ik studeren aan de schrijversvakschool in Amsterdam. Schrijven lijkt me erg leuk.^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    mijn goal/droom/wens? -twinkeloogjes-
    Voor een paar jaar naar Amerique vertrekken en daar Artschool gaan doen =3
    Maar ik denk dat we allebei weten dat de kans dat dát gebeurd vrij klein is ._. Ik zou graag naar de kunstacademie gaan (baby)


    BAM!

    nou ik doe erst nog vwo af makene en dan pas examens xD

    maar later wil ik zeker iets met kinderen doen, maar k weet nog neij precies wat xD
    Xx.mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    volgend jaar toegepaste taalkunde engels & duits in gent :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sodeju, universiteit. Daar zouden ze mij meteen wegtrappen met m'n vmbo-diploma -grinnik-
    Nog een jaartje havo, dan examens. Daarna hbo of vwo, als ik het nog steeds niet weet ==' En dan een enorme studieschuld opbouwen
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit momenteel in men derde jaar Handel, dus volgend jaar hebben we niet te kiezen uit dingen maar moeten we gewoon handel blijven doen. (of van school veranderen)
    Maar in de 5de zou ik graag Boekhouden/Informatica gaan doen, ik denk wel dat het duidelijk is wat dat betekend? :p


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik deed eerst VMBO Kader op de RSG NOV te Epe en daarvoor ben ik geslaagd. Nu ga ik MBO BOL niveau 2 dierverzorging doen op Helicon te Apeldoorn

    Ik blijf gwn mijn richting doen. Met mijn richting kan ik zowat alle kanten uit zowel universteit als hoge school enzo. =]
    Heb begod geen idee wat ik later wil doen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben dol op kleine kinderen, Daarom had ik gekozen op pw3 te gaan doen,, dat is voor kinderopvang.
    Maar omdat ik te veel last heb van mijn faalangst durfde ze me niet aan te nemen omdat het toch een grote stap is,
    nu ga ik eerst een stapje terug naar helpende welzijn 2, nu zit ik wel veel te laag voor me nivieu,
    Die mensen van deze opleiding zeiden weer ja je bent hier veel te slim voor,
    maar omdat ze me echt niet op pw3 wouden aannemen, ben ik maar hier aangenomen, met een faalangst cursus en misschien stroom ik dan wel op naar pw3 of ga ik na deze opleiding pw3 doen.


    Nvt

    Ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar Economie overstappen (ASO/VWO). Ik wilde altijd naar het KSO gaan, om design en uiteindelijk webdesign te studeren, maar ik mocht niet van mijn moeder. Dus geeeen idee wat ik later ga doen.

    International Business and Languages in Zwolle. 'Ghehe, ooit ga ik jullie allemaal commanderen en afbitchen als dé ijskoningin van de zakenwereld.


    Bored.

    Cristine schreef:
    International Business and Laguages in Zwolle. 'Ghehe, ooit ga ik jullie allemaal commanderen en afbitchen als dé ijskoningin van de zakenwereld.

    Dan moet je wel eerst Languages kunnen spellen. (nerd)

    Ik volg volgende jaar economie-4uurwiskunde, maar het was de bedoeling om architecturale beelding te volgen, maar dat gaat niet door. ):


    It even took me by surprise

    Ik ga Secretariaat-Talen doen. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dan moet je wel eerst Languages kunnen spellen. (nerd)

    Whahaha, je hebt gelijk. Mijn toetsenbord doet kut. >< Sorry.


    Bored.