• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    astriddd schreef:
    (...)

    als je het echt wil kom je er wel uit.
    en ik zou het als ik jou was maar proberen, want er is een ieniemienie kans dat jij de toekomstige vriendin van Bill bent, maar daar zou ik maar niet op rekenen, en als hij dan een andere vriendin heeft, kan het jou nog pijn bezorgen..

    Maar door die ieniemienie kleine kans,blijf je gewoon volhouden,omdat er toch een ienieminie kleine kans is. ook al gaat het u pijn doen. Toch is het zo!

    goldocean schreef:
    (...)
    ja ik weet het,maar ik probeer alles wat ik wil,en dat dus ook.en dan als hij een andere vriendin heeft,heb ik me best gedaan en hoor ik hier niet langer thuis.

    eh, wat bedoel je precies met hoor ik hier niet langer thuis? toch niet wat ik denk hoop ik.. ;o


    AAP

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    dat wist ik al,dat je helemaal in tom bent! hoef jij mij niet meer vertellen aaan gezien je een vriend van mij hier weg joeg, en weetje meis je droom is en blijft bedrog en weetje, wil je een depri tom hebben? die denkt niemand gunt mij liefde nou jah ik zie niks meer zitten?

    wtf een vriend van je wegjoeg o_O
    dat hb ik dn toch onbewust gdn zenne


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar door die ieniemienie kleine kans,blijf je gewoon volhouden,omdat er toch een ienieminie kleine kans is. ook al gaat het u pijn doen. Toch is het zo!

    ja zo kan je het ook zien.


    AAP

    Schat, sorry dat ik je met je neus op de feiten moet drukken. Maar ik denk dat je jezelf een beetje aan het verliezen bent. Wees eerlijk, de kans dat het gebeurd is klein. Gebeurt het wel, blijheid, happily ever after en shit... maar zo niet? Niet onbereikbaar is geen garantie dat je hem krijgt. Je kan niet alles op het spel zetten voor een gok. Dat je er niet uit kan komen geloof ik niet.


    Verlies je zelf niet in bedrog , uit eindelijk is de waarheid harder dan je ooit zal denken! ik bedoel, Het leven is niet eerlijk je moet van muziek houden en niet verrotten en je zelf breken! Wees je zelf jij bent uniek , en niet je zelf verliezen in iemand die ook maar iemand is van deze wereld..

    Heeft het tegen Goldocean.. ;)


    Some angels have no wings.

    tomfreakske schreef:
    (...)Ja I know dat het nogal onrealistisch is
    maar ik bn echt echt echt echt echt verliefd op Tom [/ik volg zelfs voor th avondschool Duits:X] nja ik doe vel voor hen en wil ze echt bereikn
    & mss denk je: omg hoe kan die nu verliefd worden op iemand die ze niet kent? o_O

    ik: awehl hè meid ik zou het ook niet wtn ..het is gewn zo (H)

    maar ik ben door
    salut
    Xx


    Ik hoop dat je niet kwaad bent ofzo door mijn reacties, en neen, ik denk niet 'hoe kan dat nu?' ik was/ben ook verliefd op een jongen waarvan ze eerst zeiden 'nou meid, dat is dus onbereikbaar gebied' nu is het wel lekker mijn beste vriend.
    En inderdaad, ik weet niet hoe zoiets kan, liefde op het eerste gezicht? Nha, I don't know.
    Waarschijnlijk kan het dan wel ja, maar, je kan het toch wel beperkt houden denk ik? ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    astriddd schreef:
    (...)
    ja zo kan je het ook zien.

    En voor de rest sluit ik me bij goldocean aan.

    wtf een vriend van je wegjoeg o_O

    dat hb ik dn toch onbewust gdn zenne


    je bleef hem net zoo lang lastig vallen tot dat ie gek was en jij maar zeiken: ik ben tomdreakske en dan mag ik tegen je praten, en tjah toen kwam die niet meer terug;) Dus je hebt geluk dat ik me mond niet open trok;) ik vergeef het je!


    Some angels have no wings.

    Ik vroeg me vanmorgen nog af, toen ik die foto's had gezien: Is het nog steeds een publiciteitsstunt of is die uit de hand gelopen?

    Maar net als hierboven al geschreven wordt: Dromen zijn (helaas) bedrog.


    Think before you act.

    astriddd schreef:
    (...)
    eh, wat bedoel je precies met hoor ik hier niet langer thuis? toch niet wat ik denk hoop ik.. ;o


    ik weet niet wat je denkt,maar als ik denk dat ik weet wat je denkt,denk je het goed.


    live your dream

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    je bleef hem net zoo lang lastig vallen tot dat ie gek was en jij maar zeiken: ik ben tomdreakske en dan mag ik tegen je praten, en tjah toen kwam die niet meer terug;) Dus je hebt geluk dat ik me mond niet open trok;) ik vergeef het je!

    wtf zoiets heb ik nooit gezegd:8! echt waar ik heb nog nooit gezegd tgn een jongen dat ik met hem mag prtn omdat ik tomfreakske ben o_O like waarom zou ik dat zeggn o_O?
    mag ik wtn wie?:$ *stuur in pb'tje wnt ik bn nu echt door*
    wtf omdat ik tomfreakske bn mag ik met je..ben ik nu al zo dement dat ik dingen doe die ik niet eens weet o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    goldocean schreef:
    (...)

    ik weet niet wat je denkt,maar als ik denk dat ik weet wat je denkt,denk je het goed.


    als ik denk dat jij denkt dat je denkt wat zij denkt dat jij dat bedoelt, denk ik dan goed?
    Sorry, moest effe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goldocean schreef:
    (...)

    ik weet niet wat je denkt,maar als ik denk dat ik weet wat je denkt,denk je het goed.

    je gaat jezelf toch niet iets aandoen he?
    dat is hij niet waard, tom niet, bill niet, dat is geen enkele jongen waard! echt niet!
    hoe verliefd je ook bent, zover moet je het niet laten komen


    AAP

    Dat is Chantelle Page, er zijn hier al kei veel topics over...


    -

    astriddd schreef:
    (...)
    je gaat jezelf toch niet iets aandoen he?
    dat is hij niet waard, tom niet, bill niet, dat is geen enkele jongen waard! echt niet!
    hoe verliefd je ook bent, zover moet je het niet laten komen


    jawel,als het ecvht zou gebeuren maak ik mezelf van kant.ik kan dat gewoon niet aanzien,want hij praat altijd over de ware en als iemand anders dat dan is,dan zal ik nooit aan iemand anders liefde kunnen schenken,en dus heeft het geen nut om hier dan nog te blijven.


    live your dream