• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    hmm k weet neij, ik herken der neit zo goed, maar eht zou emma wel kunnen zijn!!

    xx. mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    uhm :X
    Oud :X
    ze hebben onder tussen al een huisje en zijn gelukkig getrouwt ^^

    neej ze hebben volgends de geruchten zelfs sex in de auto gehad en dat is niet emma maar chantelle paige


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is Chantalle Paige van Flipsyde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Immortal schreef:
    uhm :X
    Oud :X
    ze hebben onder tussen al een huisje en zijn gelukkig getrouwt ^^

    neej ze hebben volgends de geruchten zelfs sex in de auto gehad en dat is niet emma maar chantelle paige


    Scream for mercy!

    Immortal schreef:
    uhm :X
    Oud :X
    ze hebben onder tussen al een huisje en zijn gelukkig getrouwt ^^

    neej ze hebben volgends de geruchten zelfs sex in de auto gehad en dat is niet emma maar chantelle paige

    Dat gerucht is ook niet waar,juist gelezen. Alles was weer in de puntjes geregeld.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat gerucht is ook niet waar,juist gelezen. Alles was weer in de puntjes geregeld.

    waar heb je dat gelezen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    waar heb je dat gelezen?

    hier.

    Ze hebben al gezoend,,
    ik ben echt kwaad weet je, niet dat ik Tom het geluk niet gun maar het doet me echt zwaar pijn


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Tomkitty schreef:
    Ze hebben al gezoend,,
    ik ben echt kwaad weet je, niet dat ik Tom het geluk niet gun maar het doet me echt zwaar pijn

    Neen man,het was allemaal fake. Geregeld tot in de puntjes.

    Tomkitty schreef:
    Ze hebben al gezoend,,
    ik ben echt kwaad weet je, niet dat ik Tom het geluk niet gun maar het doet me echt zwaar pijn


    allemaal opgezet spel
    Maar weet je, als het waar zou zijn, dan zou Tom misschien wel gelukkiger zijn. Dus zie ik niet in waarom het ja kwaad kan maken en het je pijn kan doen. Het gaat dan enkel beter met Tom.
    Oké als je obsessed bent is wat jij zegt logica


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    allemaal opgezet spel
    Maar weet je, als het waar zou zijn, dan zou Tom misschien wel gelukkiger zijn. Dus zie ik niet in waarom het ja kwaad kan maken en het je pijn kan doen. Het gaat dan enkel beter met Tom.
    Oké als je obsessed bent is wat jij zegt logica

    Ik begrijp haar wel hoor.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik begrijp haar wel hoor.


    Ik zou haar hebben begrepen in mijn begin maanden van het fan zijn of anders gezegd, het geobsedeerde deel, dan zou ik ook flippen als het om Bill zou gaan. Maar nu, I don't care about it anymore, ik heb het verstand gekregen dat ik zelfs nooit niet met ze in contact ga komen. -of dat de kans in ieder geval miniscuul klein is. ik zeg niet dat jullie dat verstand niet hebben, maar sommige mensen hebben het echt, maar dan ook wel echt, niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom gaan mensen janken als tom loopt te zoenen? x.X
    Het is een vrije jongen die elk uur een gangbang mag doen als hij daar zin in heeft. Je ownt hem niet ofzo. Je kent hem niet eens.
    dat moest er even uit.


    BAM!

    Oud =\


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ik zou haar hebben begrepen in mijn begin maanden van het fan zijn of anders gezegd, het geobsedeerde deel, dan zou ik ook flippen als het om Bill zou gaan. Maar nu, I don't care about it anymore, ik heb het verstand gekregen dat ik zelfs nooit niet met ze in contact ga komen. -of dat de kans in ieder geval miniscuul klein is. ik zeg niet dat jullie dat verstand niet hebben, maar sommige mensen hebben het echt, maar dan ook wel echt, niet.

    Ik begrijp u wel ^^ Maar bij mij zit er gwoon meer achter als "obsessed zijn"