• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    Je mag doen wat je wil, een advies, zorg alleen wel dat je je grip op realiteit niet verliest. En dat meen ik serieus. Veel van die obsessede fans lezen te veel fanfic waardoor ze in hun eigen wereldje gaan leven, eentje waar ze dus hun 'kennen.' en wat Nicky zegt vind ik eigenlijk best logisch. Wees fan en wees jezelf, maar verlies je niet in iets dat onbereikbaar is.


    BAM!

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Jonge hij ken overdrijven met player blabla zooi, maar zoo als zij zij: het is een hele lieve jongen!.Dus tjah weetje en als mensen er om gsaan janken! jankse, ik bedoel dus dan zou iedereen jaloers moeten zijn puur omdat ik dan ook een leuke avond zou willen? Zou hoe laag ken je zinken?


    Als dat laag zinken over mij gaat?
    Niet laag.
    Maar like, er zijn meerdere mensen dat zeggen dat ze niets hebben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je mag doen wat je wil, een advies, zorg alleen wel dat je je grip op realiteit niet verliest. En dat meen ik serieus. Veel van die obsessede fans lezen te veel fanfic waardoor ze in hun eigen wereldje gaan leven, eentje waar ze dus hun 'kennen.' en wat Nicky zegt vind ik eigenlijk best logisch. Wees fan en wees jezelf, maar verlies je niet in iets dat onbereikbaar is.

    Jep mensen lezen te veel, ik bedoel het zijn maar mensen en wat hij in zijn auto doet BOEIEND, ik bedoel hij is en blijft zijn auto en trouwens misschien maakt tom haar echt gelukkig en ik dacht en misschien hier ook de meeste mensen : geluk moet je elkaar toch wel gunnen? Of ben ik blinf geworden?


    Some angels have no wings.

    RandomRhythm schreef:
    Je mag doen wat je wil, een advies, zorg alleen wel dat je je grip op realiteit niet verliest. En dat meen ik serieus. Veel van die obsessede fans lezen te veel fanfic waardoor ze in hun eigen wereldje gaan leven, eentje waar ze dus hun 'kennen.' en wat Nicky zegt vind ik eigenlijk best logisch. Wees fan en wees jezelf, maar verlies je niet in iets dat onbereikbaar is.

    ja maar dat is moeilijk,als je eenmaal daarin verloren bent kom je er ook niet meer uit.sorry het klinkt heel raar maar ik geef nooit op en vind bill -in mijn geval- niet onbereikbaar.


    live your dream

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Als dat laag zinken over mij gaat?
    Niet laag.
    Maar like, er zijn meerdere mensen dat zeggen dat ze niets hebben.

    Het staat op internet.

    Als dat laag zinken over mij gaat?

    Niet laag.

    Maar like, er zijn meerdere mensen dat zeggen dat ze niets hebben.


    Ne jij niet ik beodel dus ik ben beroemt? en ik duik voor een leuke avond met een leuke jonge het restaurant binnen en oke ik zoen wat? dus gelijk iedereen moet van slag zijn , en iedereen moet ( de geobserdeerde fans) moeten gelijk zo reageren, ojah het doet me anders wel pijn, ik bedoel like kom op! er lopen zat leuke mensen


    Some angels have no wings.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    allemaal opgezet spel
    Maar weet je, als het waar zou zijn, dan zou Tom misschien wel gelukkiger zijn. Dus zie ik niet in waarom het ja kwaad kan maken en het je pijn kan doen. Het gaat dan enkel beter met Tom.
    Oké als je obsessed bent is wat jij zegt logica

    ik bn obsessedfan & mij doet het ook pijn
    ik ben niet kwaad op Tom kheb alleen echt darjuist fackingneig rode ogen gehad o_O wnt ik bn echt verliefd op Tom [/ja ok zeg nu maar dt het niet kan en blabla]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het staat op internet.


    Ja, het is ook daarom dat ik het zeg eigenlijk, en omdat het vorige ook 'opgezet spel' was.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goldocean schreef:
    (...)
    ja maar dat is moeilijk,als je eenmaal daarin verloren bent kom je er ook niet meer uit.sorry het klinkt heel raar maar ik geef nooit op en vind bill -in mijn geval- niet onbereikbaar.


    als je het echt wil kom je er wel uit.
    en ik zou het als ik jou was maar proberen, want er is een ieniemienie kans dat jij de toekomstige vriendin van Bill bent, maar daar zou ik maar niet op rekenen, en als hij dan een andere vriendin heeft, kan het jou nog pijn bezorgen..


    AAP

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik bn obsessedfan & mij doet het ook pijn
    ik ben niet kwaad op Tom kheb alleen echt darjuist fackingneig rode ogen gehad o_O wnt ik bn echt verliefd op Tom [/ja ok zeg nu maar dt het niet kan en blabla]
    Xx


    Sorry als het gene wat ik zeg en wat je ziet pijn doet.
    En sorry als je, je aangevallen voelt.
    En ik zeg niet dat het niet kan, maar dat het onrealistisch is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik bn obsessedfan & mij doet het ook pijn

    ik ben niet kwaad op Tom kheb alleen echt darjuist fackingneig rode ogen gehad o_O

    Xx


    dat wist ik al,dat je helemaal in tom bent! hoef jij mij niet meer vertellen aaan gezien je een vriend van mij hier weg joeg, en weetje meis je droom is en blijft bedrog en weetje, wil je een depri tom hebben? die denkt niemand gunt mij liefde nou jah ik zie niks meer zitten?


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Ne jij niet ik beodel dus ik ben beroemt? en ik duik voor een leuke avond met een leuke jonge het restaurant binnen en oke ik zoen wat? dus gelijk iedereen moet van slag zijn , en iedereen moet ( de geobserdeerde fans) moeten gelijk zo reageren, ojah het doet me anders wel pijn, ik bedoel like kom op! er lopen zat leuke mensen


    Awn, oké, nou, in dat geval ben ik het met je eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Schat, sorry dat ik je met je neus op de feiten moet drukken. Maar ik denk dat je jezelf een beetje aan het verliezen bent. Wees eerlijk, de kans dat het gebeurd is klein. Gebeurt het wel, blijheid, happily ever after en shit... maar zo niet? Niet onbereikbaar is geen garantie dat je hem krijgt. Je kan niet alles op het spel zetten voor een gok. Dat je er niet uit kan komen geloof ik niet.


    BAM!

    astriddd schreef:
    (...)

    als je het echt wil kom je er wel uit.
    en ik zou het als ik jou was maar proberen, want er is een ieniemienie kans dat jij de toekomstige vriendin van Bill bent, maar daar zou ik maar niet op rekenen, en als hij dan een andere vriendin heeft, kan het jou nog pijn bezorgen..

    ja ik weet het,maar ik probeer alles wat ik wil,en dat dus ook.en dan als hij een andere vriendin heeft,heb ik me best gedaan en hoor ik hier niet langer thuis.


    live your dream

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Sorry als het gene wat ik zeg en wat je ziet pijn doet.
    En sorry als je, je aangevallen voelt.
    En ik zeg niet dat het niet kan, maar dat het onrealistisch is.
    Ja I know dat het nogal onrealistisch is
    maar ik bn echt echt echt echt echt verliefd op Tom [/ik volg zelfs voor th avondschool Duits:X] nja ik doe vel voor hen en wil ze echt bereikn
    & mss denk je: omg hoe kan die nu verliefd worden op iemand die ze niet kent? o_O

    ik: awehl hè meid ik zou het ook niet wtn ..het is gewn zo (H)

    maar ik ben door
    salut
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....