• Ik heb geen make-up op namelijk :$

    want ik moet over een half uur bij de visagie en haarstylist zitten voor een optreden. en ik moet helpen met mensen verwelkomen,best leuk eigenlijk. maar goed ik voel me onveilig zonder make-up en ik wil eigenlijk nu al weg zodat ik niemand tegen kom die ik ken,behalve mijn vriendin die ik ophaal.


    We can only learn to love by loving.

    ik draag bijna nooit make-up :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ook niet. Het is nog vroeg; en ik hoef ook nergens heen.
    En wel leuk dat je dat mag doen ^^

    Als mensen mij zien zonder foundation, (soms eyeliner) en mascara, zie ik er vet anders uit.


    -

    Weird ><
    Ik draag in 90 % van de gevallen geen make up :']
    Ik voel me naakt als ik in bikini rondloop, dan voel ik me dus totaal niet fijn.
    Mede dankzij een incident in klas 2.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik draag als ik weg ga, zo ongeveer altijd mascara..

    lijkt me wel leuk dat je dat mag doen ^^

    Aurelia schreef:
    Weird ><
    Ik draag in 90 % van de gevallen geen make up :']
    Ik voel me naakt als ik in bikini rondloop, dan voel ik me dus totaal niet fijn.
    Mede dankzij een incident in klas 2.

    Ik draag 99% van de tijd geen make-up. Maar goed, the same here, 'k voel me ook eerder naakt als ik in m'n bikini rondloop, maar gelukkig niet door een incident.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ha cool, waarvoor ga je dat doen? ^^

    ik voel me ook altijd naakt zonder make-up xD al is het maar mascara, dan is het al goed;) dan voel ik me weer aangekleed xD


    Never forget the things that make you smile

    Maar ik voel me btw ook naakt zonder makeup, ik heb het 100% op, ga zonder niet weg.

    Ik voel me ook naakt zonder make-up, als we weggaan moet ik echt altijd make-up ophebben. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik draag 99% van de tijd geen make-up. Maar goed, the same here, 'k voel me ook eerder naakt als ik in m'n bikini rondloop, maar gelukkig niet door een incident.


    Never run out of reasons to smile...

    Vind je dat eigenlijk niet een beetje zonde? Dat je nu al niet meer zonder make-up kan? Misschien moet je wat minder doen. Dat je eraan kan wennen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ik snap het ook wel hoor :P


    "Let them eat cake!"

    KeareChan schreef:
    Vind je dat eigenlijk niet een beetje zonde? Dat je nu al niet meer zonder make-up kan? Misschien moet je wat minder doen. Dat je eraan kan wennen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ik snap het ook wel hoor :P
    waarvoor zou dat zonde zijn volgens jou?? Ik bedoel meid je leeft maar 1 x;) als je het leuk vind om make-up op te doen wrm niet. en niet vijandelijk bedoel just mijn mening(A)

    Ik heb nu ook geen make-up aan en ik voel me ook naakt. Mijn ogen zijn dan zo raar :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right