• Wat wil jij voor jouw verjaardag?
    Wat heb jij nu al eens altijd willen hebben?
    't Moet wel realiseerbaar zijn.
    En 't mag geen persoon zijn
    -kijkt naar alle th/jb/cb/voetbal fans hier-
    (puh)

    Ik ben vandaag jarig en ik heb gisteren gekregen wat ik al een hele tijd wilde hebben:

    Een knalroze gsm met camera functie. 't Klinkt heel dom, but I love it.
    <33

    loveyou sweetcakes <3


    By the way, have a nice day (:

    mijn skullcandy en die krijg ik ook voor mijn verjaardag volgende week(hoera)


    So Wrong, It's Right <3

    EEN PAARD en neen die krijg ik niet:( ik vraag altijd geld en dat krijg ik gelukkig wel.

    Dat ik op zang- of gitaarles mag en dus een gitaar krijg.
    Of voor m'n 13e een navelpiercing.


    -

    Gosh, ik zou echt zoooo graag op gitaarles willen. Maar mijn ouders vinden het te duur, een gitaar kopen oké, maar de lessen gaan ze niet doen. Dus ik kan het wel schudden met mijn droom!
    :(


    -

    :X Geld. Klinkt misschien gierig, maar dan kan ik er zelf mee bepalen wat ik ermee doe. (Heeft een tijdschriften verslaving en altijd geldtekort)
    Of anders gewoon iets leuks van toho of cb ofzo ^^

    Ik zou het niet weten, Ik ga al naar Berlijn in de vakantie dus. Dat is zo een beetje wat ik wil.


    It's all for you, my butterfly.

    Selfdestruct schreef:
    Gosh, ik zou echt zoooo graag op gitaarles willen. Maar mijn ouders vinden het te duur, een gitaar kopen oké, maar de lessen gaan ze niet doen. Dus ik kan het wel schudden met mijn droom!
    :(


    't Zelfde hier, aangenaam. ><


    -

    Een reis :Y). Was bijna gebeurd eigenlijk. Voor mijn achttiende verjaardag mocht ik eigenlijk een of andere reis kiezen uit een of ander boekje. Maar 'k had toen andere plannen, 'k ga naar Florida, en aangezien dat met een andere maatschappij is, is het bye bye reis als kadoo ><'


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Muziek :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    op dit moment weet ik het niet.. maar meestal als ik jarig ben, dan weet ik het wel..
    [dit jaar heb een mobiel voor me verjaardag gekregen, en nog kleine dingetjes]

    Een nieuw skateboard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een camera=) en ik wil een lippiercing xD

    electrishe gitaar met versterker

    en whalalala ik krijg het eindelijk 0_o mar eb no geen versterker :( maar gitaar is er al
    (H)_(H)


    Love is the movement <3

    Een eigen paard en een contract bij een uitgever. _O_

    Ik wil een keyboard en een taart met Alex Gaskarth op in onderbroek. Geintje, wil ik niet. 8)