• Zie:
    Als populairdere Quizlet'ers een Quiz promoten op het forum komen er 10 reacties ofzo. Als een minder bekend persoon een quiz promoot word er niet gereageert. -_- (Zelf meegemaakt) En dat suckt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Njaa... Ik moet zeggen dat mijn storie's tegenwoordig heel hard gemaakt worden, er word ook gewoon vol op gereageerd. Dus volgensmij klopt dat niet helemaal meer... n.n


    Scream for mercy!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    haha.
    bol.
    ontopic: het heet naamsbekendheid. Zo werkt de wereld nu eenmaal. Je bekijkt iets eerder omdat je het herkent.

    Wat is er zo grappig aan 'bol?'


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Alice schreef:
    (...)
    Ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat vind. Maar wel de enigste die het zegt ><'


    En ik ben waarschijnlijk ook niet de enige dat vind dat je uit je nek lult. ><
    Laajk, Tara is gewoon beter. (cat)
    netalsik


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alice schreef:
    (...)
    Ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat vind. Maar wel de enigste die het zegt ><'

    Het is allebei waar, denk ik :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    MusicKid schreef:
    (...)
    Wat is er zo grappig aan 'bol?'

    dat het niet plat is ? :X


    -

    Er wordt sowieso veel meer gereageerd in topics van populaire quizletters. Heel triest, maargoed mensen blijven er zelf in reageren dus je kan er niet veel aan doen denk ik?
    Trouwens, het zijn uitgerekend de populaire quizletters die nu zeggen van ja stel je niet aan/het maakt niet uit/het is helemaal niet zo. pff:']


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    En ik ben waarschijnlijk ook niet de enige dat vind dat je uit je nek lult. ><
    Laajk, Tara is gewoon beter. (cat)
    netalsik

    Sorry hoor, maar ze gaat erover.


    We'll never be as young as we are tonight

    En nu effe ontopic: het is niet sneu, het wilt niet meteen zeggen als mensen geen reacties krijgen op hun topic dat ze er ook geen krijgen op hun serie/story.
    Ik krijg er like, ook geen op mijn topic maar weer wel op mijn verhaal zelf, dus, je lult uit je nek, dude


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    En ik ben waarschijnlijk ook niet de enige dat vind dat je uit je nek lult. ><
    Laajk, Tara is gewoon beter. (cat)
    netalsik

    Dat eerste zal wel waar zijn, maar dat tweede en dat doorgestreepte zeker niet. Sorry dat ik het vraag, maar waarom zouden jullie beter zijn?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    MusicKid schreef:
    (...)
    Dat eerste zal wel waar zijn, maar dat tweede en dat doorgestreepte zeker niet. Sorry dat ik het vraag, maar waarom zouden jullie beter zijn?


    Hmm, effe denken, omdat ik het zeg, ja. (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    En ik ben waarschijnlijk ook niet de enige dat vind dat je uit je nek lult. ><
    Laajk, Tara is gewoon beter. (cat)
    netalsik


    Agree (cat)


    Scream for mercy!

    NickyFOSHO schreef:
    En nu effe ontopic: het is niet sneu, het wilt niet meteen zeggen als mensen geen reacties krijgen op hun topic dat ze er ook geen krijgen op hun serie/story.
    Ik krijg er like, ook geen op mijn topic maar weer wel op mijn verhaal zelf, dus, je lult uit je nek, dude

    Ze lult echt niet uit der nek hoor, er zullen echt wel mensen zijn die alleen reageren op het topic van iemand die ze kennen. Dat dat bij jou niet zo is, tja, jij bent ook blijkbaar een apart geval hè?


    rules don't stop me

    MusicKid schreef:
    (...)
    Dat eerste zal wel waar zijn, maar dat tweede en dat doorgestreepte zeker niet. Sorry dat ik het vraag, maar waarom zouden jullie beter zijn?

    wat betekend dat dan? :X netalsik?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Alice schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar ze gaat erover.


    Ja joh, zal wel. whatevaa.
    Maar weet je wat!
    Als je het nou eens lekker negeerde, dan heb je er ook geen last van. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    He joh, ik heb beter dat je uitspreek wat je vind dan het inhoudt.
    Net als dat ik zeg dat ik haar dramatisch slecht vind schrijven.