• Zie:
    Als populairdere Quizlet'ers een Quiz promoten op het forum komen er 10 reacties ofzo. Als een minder bekend persoon een quiz promoot word er niet gereageert. -_- (Zelf meegemaakt) En dat suckt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Fighter schreef:
    vriendjespolitiek heerst gewoon,dat is hier algemeen bekend. ik wil niet lullig doen maar het is gewoon zo. en ik kijk zelf ook eerder bij een topic van iemand die ik ken of iets met een coole titel dan iets als .''twilight serie.'' of ''i love bill serie'' etc etc.


    Niet altijd hoor. De vrienden die ik hier heb lezen mijn story's niet echt. Of misschien een paar, maar dat zijn er niet veel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cherished schreef:
    (...)
    :'D
    Ligt het aan mij of ben je iewat, aangebrand? :')
    Het is bekend dat mensen liever bij het vertrouwde blijven dan iets nieuws proberen.
    Dat het voor jou suckt omdat jij misschien wel geweldig schrijft maar niemand het leest kan ik niets aan doen?
    Ik zeg toch ook niet dat het niet lullig is? Ik zeg enkel dat het wel logisch is.

    Anw ik lees sowieso nooit stories :') Maar vriendinnen maken die van mij wel, omdat dat logisch is. Je kent iemand, je komt op dat profiel, je ziet iemands topics, dan reageer je even.
    sorry voor de 'vriendlozen' maar het is wel gewoon zo.

    ja een beetje. maar het is wel dom, het zit in onze natuur dat we nieuwe dingen uitprobere(ik bedoel met natuur het zelfde als jij) en dat we ons aanpassen aan veranderingen. maar hier doet men dat niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ja een beetje. maar het is wel dom, het zit in onze natuur dat we nieuwe dingen uitprobere(ik bedoel met natuur het zelfde als jij) en dat we ons aanpassen aan veranderingen. maar hier doet men dat niet

    Ik twijfel soms echt aan jou vermogen te denken.

    Als jij zou beweren dat gras blauw was, zou ik 100 bewijzen kunnen verzamelen dat het niet zo was, en dan nog zou je bij je punt blijven.
    Ongelovelijk.
    :')

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik twijfel soms echt aan jou vermogen te denken.

    Als jij zou beweren dat gras blauw was, zou ik 100 bewijzen kunnen verzamelen dat het niet zo was, en dan nog zou je bij je punt blijven.
    Ongelovelijk.
    :')

    hoezo?
    ik zeg tog dat het gediltelijk klopt war je zeg.
    en zorry dat ik mijn mening verdedigt en dat ik niet zomaar ja en amen zeg als iemand iets tegen mij zeg.
    ik schruif mijn mening niet onder stoelen of deuren!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    hoezo?
    ik zeg tog dat het gediltelijk klopt war je zeg.
    en zorry dat ik mijn mening verdedigt en dat ik niet zomaar ja en amen zeg als iemand iets tegen mij zeg.
    ik schruif mijn mening niet onder stoelen of deuren!

    Een mening oke,
    maar je doet alsof iets waar is wat echt nérgens, en dan ook echt nergens op slaat. :')
    Zoals je altijd doet.
    Dat is geen mening, maar gewoon dom gelul waar je aan vast houdt.
    Maar oke, we gaan offtopic.

    (:

    ik kijk op elk topic, kan me niks schelen welke naam er staat :')


    -

    viedeogame schreef:
    ik kijk op elk topic, kan me niks schelen welke naam er staat :')

    Same here.


    We'll never be as young as we are tonight

    Cherished schreef:
    (...)
    Een mening oke,
    maar je doet alsof iets waar is wat echt nérgens, en dan ook echt nergens op slaat. :')
    Zoals je altijd doet.
    Dat is geen mening, maar gewoon dom gelul waar je aan vast houdt.
    Maar oke, we gaan offtopic.

    (:

    dat is niet waar het zit in onze natuur om nieuwe dingen uit teproberen dus ook nieuwe serie's of ztories. en het is geen gelul als jij niks kan aan nemen is dat jouw probleem


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dat is niet waar het zit in onze natuur om nieuwe dingen uit teproberen dus ook nieuwe serie's of ztories. en het is geen gelul als jij niks kan aan nemen is dat jouw probleem

    Je zegt hetzelfde als net en ik zeg nogmaals:
    stoppen je gaat offtopic

    (:

    viedeogame schreef:
    ik kijk op elk topic, kan me niks schelen welke naam er staat :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    idem ^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik denk dat het topic gesloten mag worden, nietdan? :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Cherished schreef:
    (...)
    Je zegt hetzelfde als net en ik zeg nogmaals:
    stoppen je gaat offtopic

    (:
    ik eg niet het zelfde en jij gaat oftopic. ik heb het nogsteets over serie's of storie's jij begint over gras


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)ik eg niet het zelfde en jij gaat oftopic. ik heb het nogsteets over serie's of storie's jij begint over gras

    Ik had het over bekvechten aangezien je nooit stopt met reageren op mijn antwoorden. x]
    Zoals je nu weer bewijst.

    Hmm, tja. Sommige quizletters zijn nu eenmaal 'beroemder' op Q dan andere. Maar het draait meestal hoe iemand schrijft.


    we've only said goodbye with words