• Ik vind dat Ingeactiveerde (Zeg ik het zo goed?) Users gedeleted moeten worden. Omdat ze de nicknames bezet houden =3 Want geinactiveerd betekent toch dat ze niet meer op Quizlet komen?


    I live for the applause, you will die for it.

    maar dat wil rutger niet denk ik :X

    dat is al een aantal keer voorgesteld en gaat er niet komen, als ik het goed begrepen heb.


    -

    Maar misschien willen zij nog wel terug komen. Daarom gebeurt dat dus niet en staan die accounts nog geinactiveerd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    aantal keren gevraagt
    afgekeurd
    iemand stelde voor aan een herringerings mail
    ook afgekeurd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wil ik niet.
    Na een maand ofzo dat ze ingeactiveerd fzoiet zijn, dan ben ik er mee akkoord. Maar niet meteen. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind het goed, maar dan als die persoon er 3 maanden niet meer ingelogd is geweest, want als je voor lange tijd op vakantie gaat of je verloor interesse, maar na een maand ofzo wil je er weer op dan hoef je geen nieuwe aan te maken. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    nieuwe sound van Bring Me The Horizon ^^ gahaha vind ik wel droog van je dat je gewoon iets anders opzet :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is al duizend keer voorgesteld en het mocht niet of zo ;] Omdat ze hun account altijd weer kunnen activeren
    Maaaaar, ik zou het wel goed vinden moest je een nickname kunnen hebben zo zeg maar van een gebande user -kan dat?-

    Het hoeft niet altijd te betekenen dat diegene niet meer terugkomt en als die dan terugkomt en zijn account is gedelete?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Komt er niet.
    punt.
    punt.
    punt.