als ik loop over straat
kan begrijpen dat je haat
want me kapsel's fresh
en me nikies heb ik aan
nieuwe broek, nieuwe pet
LSD, hoodie die matcht
want me stijl is fresh.
ja al 8 jaar ?
maar gister was het dus vaderdag en was ik bij mijn vader met mn broers, had hem halfjaar niet gesproken of gezien zoiets. het was echt heel gezellig (:
en toen ik thuis kwam ging ik oude foto's bekijken en kwam ik trouwfoto's tegen van mijn ouders ... en toen zagen ze er zo gelukkig uit. en ik kan me niet eens meer herinneren hoe het was toen ze nog samen waren en dat vind ik kut
en ik liet die foto's zien aan mijn moeder en haar vriend (ze zegt dat het niet haar vriend is maar ik weet wel beter) die zat er ook bij en die ging steeds zeggen hoe sexy mijn moeder wel niet was ôo
ik kon hem wel slaan, vieze slijmbal.
en ik kwam foto's tegen waarop we met zn 5en stonden (mijn ouders, mijn broers en ik) en toen waren we zo'n gelukkig gezinnetje en dat kan ik me niet eens meer herinneren ôo
sjonge, dat zeg je dan toch niet. komopzeg. jij laat die foto's zien omdat je ze zo mooi vind en dan komt hij aan met zo'n domme opmerking. hou je dan in, komopzeg. ôo
maar ik snap wel dat je daar emotioneel van wordt.. het is natuurlijk mooi om je ouders zo gelukkig te zien. :') nouja, ik weet er verder niet veel van, maar ik probeer je een beetje te helpen.
die kerel is focking (sorry voor mijn taalgebruik(A)) 4/5 jaar jonger dan mijn moeder, en zo gedraagt hij zich ook.
hij doet onze kat na als die miauwt (deed haar ex ook al en daar heb ik me dood aan geergerd) en hij doet nep geinteresseerd in mij, als ik met mijn moeder praat moet hij altijd zich ermee bemoeien. het is dat hij onze achtertuin gratis helemaal verbouwd anders had ik hem allang keihard genegeerd
en ik vind het fijn dat je me probeerd te helpen ook al heb je er geen ervaring mee (: