• Van mijn ouders. Ik moet tegen morgen mijn agenda in orde hebben,dus die moet overal getekend zijn. Heb ik een paar weken geleden een nota over de helft van mijn blad gekregen,en ik heb nooit tegen mijn ouders gezegd dat ik een nota had. Niet dat die daar boos om worden,maar gewoon. En nu moet mijn vader ook juist de week aftekenen op de pagina van die nota. Dus nu heb ik het dus zitten,en gaan ze vragen waarom ik die nooit heb laten lezen -__-' En mijn agenda zelf tekenen is echt geen optie. Want toen ik het is had gedaan,waren mijn ouders kwaad (A)'

    StoneCold schreef:
    Joh, bij ons moet je voor elke scheet die je laat een briefje met handtekening inleveren. Bijna letterlijk, want mn vriend liet een keer een ruft voor de directeur en toen kreeg hij strafwerk :'D

    Ja serieus :') wij hebben iemand in de klas zitten :'D en die laat echt altijd scheten op de stomste momenten ^^ wanneer dat we met een proefwerk,exaam bezig zijn,of de directeur is in de klas ^^ natuurlijk vinden wij dat grappig,ook al stinkt het naar rotte eieren. Maar ooit heeft de leerkracht in zijn agenda geschreven; U zoon laat scheten in de klas dat de les stoort.