• Van mijn ouders. Ik moet tegen morgen mijn agenda in orde hebben,dus die moet overal getekend zijn. Heb ik een paar weken geleden een nota over de helft van mijn blad gekregen,en ik heb nooit tegen mijn ouders gezegd dat ik een nota had. Niet dat die daar boos om worden,maar gewoon. En nu moet mijn vader ook juist de week aftekenen op de pagina van die nota. Dus nu heb ik het dus zitten,en gaan ze vragen waarom ik die nooit heb laten lezen -__-' En mijn agenda zelf tekenen is echt geen optie. Want toen ik het is had gedaan,waren mijn ouders kwaad (A)'

    teken het zelf _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    teken het zelf _O_

    Ik heb mijn bericht juist eengepast ^^ dat zelf tekenen geen optie is. Want ik heb het eens gedaan,en toen waren mijn ouders kwaad ö Ahg ja,ik zal het gezaag wel eventjes aanhoren: waarom heb je het niet laten zien? blablabla..

    je agenda tekenen? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahaah, ik was vorig jaar, nu ook nog, echt te erg. Heel mijn agenda stond vol nota's, ik had er nooit ééntje laten zien. Ik tekende altijd zelf.
    Kwam mijn moeder er op het laatste oudercontact achter. :')

    Prodigy schreef:
    Hahahaah, ik was vorig jaar, nu ook nog, echt te erg. Heel mijn agenda stond vol nota's, ik had er nooit ééntje laten zien. Ik tekende altijd zelf.
    Kwam mijn moeder er op het laatste oudercontact achter. :')

    Ohjeee :') dat is wel een beetje afgang ö pffft,nu gaan ze ook mijn sticker zien met: strafstudie wegens spijbellen.

    Sorry maar ik snap dr nix van [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Clarity schreef:
    Sorry maar ik snap dr nix van [a]

    Het gaat er gewoon om dat er een nota van een halve pagina in staat en een sticker met strafstudie wegens spijbelen,die ik nooit heb laten zien. En ik geen goesting heb in gezaag van ouders ><

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ohjeee :') dat is wel een beetje afgang ö pffft,nu gaan ze ook mijn sticker zien met: strafstudie wegens spijbellen.

    Dat is wel wat minder, wisten ze daar niet van? :')
    Wegscheuren, die sticker. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is wel wat minder, wisten ze daar niet van? :')
    Wegscheuren, die sticker. :Y)

    Ik heb wel al eens gezegd dat ik strafstudie had(ben toen eigenlijk niet gegaan). En toen vroegen ze waarom en heb ik gewoon gezegd dat het door die uitstap kwam waar ik ni mee naartoe was. Maar ik ga gewoon zeggen tegen mijn ouders dat die dat zien als spijbelen,maar dat ik het eigenlijk niet heb gedaan omdat mijn ouders wisten dat ik thuis zat (A)'

    hoe bedoel je nota in je agenda? -is NLer-

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het gaat er gewoon om dat er een nota van een halve pagina in staat en een sticker met strafstudie wegens spijbelen,die ik nooit heb laten zien. En ik geen goesting heb in gezaag van ouders ><

    Ooh zo, Ja ik wist niet wat al dingentjes waren [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    2Krull4U schreef:
    hoe bedoel je nota in je agenda? -is NLer-

    Iets dat de leerkracht in je agenda schrijft wanneer dat je iets hebt gedaan dat in haar ogen niet kan en ze daar lekker haar beklag doet en je het dan eigenlijk moet laten tekenen door je ouders,waardoor het overkomt alsof je zwaar krapul bent,terwijl het niet zo is. Snappie ? (:'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Iets dat de leerkracht in je agenda schrijft wanneer dat je iets hebt gedaan dat in haar ogen niet kan en ze daar lekker haar beklag doet en je het dan eigenlijk moet laten tekenen door je ouders,waardoor het overkomt alsof je zwaar krapul bent,terwijl het niet zo is. Snappie ? (:'


    dat is bij ons ook, en ik woon ook in Nederland.:Y) Dusja, ik had dat ook eens omdat ik in het klassenboek stond.>.< echt overal hebben zo'n pokke handtekening voor nodig heá! & voor iedere scheet bellen ze naar huis! Gek word ik er van joch!>.<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BrokenQueen schreef:
    (...)

    dat is bij ons ook, en ik woon ook in Nederland.:Y) Dusja, ik had dat ook eens omdat ik in het klassenboek stond.>.< echt overal hebben zo'n pokke handtekening voor nodig heá! & voor iedere scheet bellen ze naar huis! Gek word ik er van joch!>.<

    xX

    Bij mij hebben ze nog niet naar huis gebeld. En dit is mijn aller eerste nota in al de jaren dat ik al naar school ga ö Maarja,school suckt gewoon zwaar,en de leerkrachten kunnen tegen niets tegen.

    Joh, bij ons moet je voor elke scheet die je laat een briefje met handtekening inleveren. Bijna letterlijk, want mn vriend liet een keer een ruft voor de directeur en toen kreeg hij strafwerk :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.