• Schreew het er hier uit. :Y)

    Ik heb er zoooooo de pest aan.
    Dan ben ik altijd moe. ><"


    We'll never be as young as we are tonight

    Examens op zich zijn wel leuk, alleen het leren zelf niet zo. :'DDD
    Ik heb nogal een slecht geheugen en ik ben alles wat we hebben geleerd al lang vergeten, dus moet ik het helemaal opnieuw leren. En ik haat leren. :'D

    Prodigy schreef:
    Ik moet heel Duits nog leren voor morgen. :')
    Heb nu heel de tijd Godsdienst gedaan. Wist je dat Godsdienst nog best leuk is om te leren? :') Er komen allemaal van die domme dingen in voor die je niet eens moet leren, want die ken je zo wel. Lekker gemakkelijk dus, geeft me het gevoel dat ik eindelijk een keertje een examen goed ga doen. (nerd)

    HUMOR. Ik had vandaag mondeling godsdienst, waarvoor ik de zes wereldgodsdiensten uit mijn hoofd moest leren... En dan vijf minuten praten over één xD Maar tis eigenlijk best nog gegaan!
    Mag ik effe zeggen dat ik vooral de pest heb in mondelinge examens? Al drie gehad en nog drie te gaan... Ik heb ZOMER en VAKANTIE nodig :S
    Jaloersheid voor iedereen die al gedaan heeft :P
    Iedereen die nog bezig is: veel succes!!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Examens zijn like vakantie. _O_
    Naja, normaal niet, maar aangezien ik niet zo heel veel leer. :X

    Examens zijn de grootste kutzooi ooi --' Ik ben hartstikke moe omdat ik laat ga slapen, maar niet in slaap wil vallen en dan er weer om 4u uit moet --' Om dan later mijn examen wat te gaan verpesten omdat de vragen op de zak trekken en ik er de kloten van verste oO Leuk hé, examens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij gaat alles goed nu =o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb de proefwerkweek gehad! YAAY (cool)
    Oke het is geen examen maar toch =='


    No growth of the heart is ever a waste

    wiskunde was echt een ramp Ö omda het mondeling is moeste wij daar vier uur aan een stuk zitten Ö echt waar das HELL !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb er nog 6 te gaan. Damn, I hate examens. ):


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Ik heb er nog 6 te gaan. Damn, I hate examens. ):
    ocharm Ö ik nog eentje


    Read this upside down: 370HSSV 0773H