• Beste Quizletters.
    Ik wil jullie graag mijn excusses aanbieden, omdat ik van mezelf weet dat ik de laatste tijd erg: arrogant/geirriteerd of dergelijke heb gereageerd. Dat spijt me, maar ik had het niet echt makkelijk.
    Ik heb me kapot moeten leren voor school tot 's avonds in de late uurtjes en ik was doodop en op school werd er vaak tegen me gezeurd. En daar werd ik niet echt bepaald vrolijk van, en als ik dan hier kwam en sommige mensen zag doen kon ik zo kut reageren.
    Ik wil die mensen mijn excusses aanbieden en even zeggen, ik zat niet lekker in mijn vel. Toen ik ook nog eens te horen kreeg dat ik er was uitgeknikkerd bij de mods werd het5 me te veel. Ik weet dat het niet een excuus voor alles is maar toch. Ik wil het gaan verbeteren want de stres is voorbij. Doe ik nog eens arrogant/geïrriteerd meld het me dan via een PB.
    x Renée.
    P.s. geen idee of dit bij het juiste subforum staat maar aangezien het wel groten deels over school gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Arrogant of niet ik hou sowieso van je,<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Arrogant of niet ik hou sowieso van je,<3
    Love you too hunn. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg ik vind het erg ö die lieve renee biet hier zo haar excuses aan,en er is zo niemand da reageert ö schaam jullie mensen. Maar sowat back to the point. Ze moeten het maar begrijpen dat je een tijdje niet goed in je vel zat,en dat je dan arrogant of hoe dan ook gaan doen. Want dat is iedereen dan wel ö' Maar sowat,loveyouanyway x

    Ach dude, trek het je niet aan. Ik ben ook vaak arrogant hier enzoo, maar ach dat komt ook door school en al die crap y'know. Nu, bij mij kwam je niet echt arro of zo over :] Maargoed, nice dat je je verontschuldigd ^^
    houvanjou<3

    Ik heb het niet gemerkt, maar het is je vergeven :Y)


    .

    ik heb het ook niet gemerkt, maar vind het aardig van je dat jeje excuses aanbied ervoor (:


    -

    Lekkertje,
    wij zijn samen arrogant. want wij zijn huppels for life, enn. Ik heb helemaal niet gemerkt dat je arrogant was, ofzo. Maar nu moet ik zeggen dat ik zelf ook niet zo vaak online was. Maar fijn dat al die toetsen achter de rug zijn, ik moet nog even leren voor morgen 2 rep's en 1 so. En maandag is mijn laatste toets. Bytheway, ikhouvanjou, nomatter what! <3

    Heb ik niet gemerkt, en iedereen reageert toch ook wel eens arrogant of geirriteerd. x


    Some people make the world special just by being in it

    oke, ik hou je in de gaten meissie XD
    en dan ga ik je lekker pben :Y)
    maar misschien pb ik ook wel omdat ik je lief vind

    Fijn, dat jullie me begrijpen. (:
    Hou me maar in de gaten hoor.
    Ik ben zo licht geraakt de laatste tijd ik jank echt vet snel serieus! Ik jank bijna overal om!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Fijn, dat jullie me begrijpen. (:
    Hou me maar in de gaten hoor.
    Ik ben zo licht geraakt de laatste tijd ik jank echt vet snel serieus! Ik jank bijna overal om!
    x

    Yoow, moet jij ongestelt worden? dan ben je altijd extra prikkelbaar,

    wassut. ^^

    tegen mij deed je niet zo, en ik heb het ook niet gemerkt. Maar goed van je je dat je je excuses maakt! =)
    xx

    Broadway schreef:
    (...)
    Yoow, moet jij ongestelt worden? dan ben je altijd extra prikkelbaar,

    wassut. ^^

    Stiekem wel, maar ik word er nooit zo geprikkeld van enzo. En licht geraakt. Achja, ik zeik thuis echt iedereen af :X
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    12 keer per jaar heb ik zo'n periode. Dan jank ik overal om, geef overal mezelf de schuld van, niets lijkt te lukken, iedereen lijkt de pest aan me te hebben.
    En weet je wat?
    Dat waait allemaal in één keer over!


    I recycle my thoughts.

    Decoy schreef:
    (...)
    Stiekem wel, maar ik word er nooit zo geprikkeld van enzo. En licht geraakt. Achja, ik zeik thuis echt iedereen af :X
    x

    Als je tegen mij begint hé, ik scheld terug! :Y) ach, jwz.
    -geeft zakdoek-
    Alsjeblieft.

    en nu back ontopic!