• Heey,
    In Mijn Story "*SA's*" Heb Ik Een Nieuwe Stand Alone Geschreven, Namelijk:
    *Stand Alone* [Girl, You're Not Ugly]

    Klik Hier Voor Deze SA ^^
    Lees Hem Maar Gewoon En Zeg Maar Wat Je Ervan Vindt (A)

    -XxX- Cynthia (K)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Ik vind 'm heel erg hard lijken op deze van Decoy. Alleen noemt de jouwe 'Girl, your not ugly' en die van haar 'Meisje, je bent prachtig' en is die van har een tikkeltje anders geschreven. Voor de rest lijkt hij er heeeeeel erg op.En toevallig is dat je daar als laatste een reactie op hebt gezet?

    Wat Annelies zegt dacht ik ook ja, al toen ik de titel las. :X
    Sproeten, blauwe ogen. Uitgelopen make-up. Engelse dingen tussendoor :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    na-aper :Y)

    Eigenlijk is het een eer, dat ze me wil nadoen omdat ze hem zo ge-wel-dig vond (krul)
    Maar toch wil ik vriendelijk verzoeken hem te verwijderen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Conspiracy schreef:
    Ik vind 'm heel erg hard lijken op deze van Decoy. Alleen noemt de jouwe 'Girl, your not ugly' en die van haar 'Meisje, je bent prachtig' en is die van har een tikkeltje anders geschreven. Voor de rest lijkt hij er heeeeeel erg op.En toevallig is dat je daar als laatste een reactie op hebt gezet?

    Toen ik nog maar de titel las, dacht ik al van hmm, ken ik ergens van. En inderdaad, van de sa van decoy. Ik heb de joue nog niet gelezen, maar als decoy de dingen verteld die er in voorkomen, lijkt hij inderdaad veel op de hare. Naja :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hehe, ik vind het op de één of andere manier het sneu om te melden. Hehe, maar ik doe het maar even.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.