• Hoii allemaal.

    ik kreeg net een berichtje op mijn blog van een meisje dat ook naar tokio hotel was geweest.

    voor de mensen die ook naar het concert van 14 juni zijn geweest en die een nummer hadden willen jullie hier even op reageren want misschien hebben we elkaar gezien. ik was zelf nummer 137

    nou we zien wel hoe dit topic loopt

    kusjes


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    nummer???


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nummer???


    ja de eerste 300 man lagen al achter de witte hekken =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nummer?:8


    Lalalalalalalala.

    (...)

    ja de eerste 300 man lagen al achter de witte hekken =D



    húh?


    Lalalalalalalala.

    Nou toen we daar aan kwamen kregen we een nummer op onze handen. en de eerste 300 man mocht achter de witte hekken liggen omdat die er een hele middag of nachten hadden gelegen om voor aan te staan


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nou toen we daar aan kwamen kregen we een nummer op onze handen. en de eerste 300 man mocht achter de witte hekken liggen omdat die er een hele middag of nachten hadden gelegen om voor aan te staan


    Oow dan was ik daar al xD dus ik heb geen nummer gehad,want ik was er s'ochtends heel vroeg xD


    Lalalalalalalala.

    Helaas nee dan had je geen nummer
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Helaas nee dan had je geen nummer
    x


    waarom kregen jullie een nummer dan?


    Lalalalalalalala.

    wij kregen een nummer omdat de duitse fans vanuit dormunt anders voor zouden dringen

    hun hadden nagemaakte roze bandjes
    en wij hadden nummers en de nummers telde.
    ze hebben de nummers gegeven dat de eerste 300 fans naar binnen konden en dat de duitsers uit dormunt niet voor konden dringen.
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    dus welke mensen hadden een nummer


    keep talking shit your makin me famous ['L]