• Ik ben dus pas echt verslaafd aan Heroes. Echt super spannend!!!
    Ik zit aan aflevering 13.. En Claire is echt zo geweldig... (H) ( ben een jongen voor de duidelijkheid ) Kijkt iemand hier nog naar en wie is dan je favoriete hero?


    Take my hand tonight

    ik kijk !
    mijn favo's zijn Daphne x Hiro <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    TaraChaos schreef:
    ik kijk !
    mijn favo's zijn Daphne x Hiro <3

    Is Daphne de biologische moeder van Claire? Anders ken ik ze nog niet
    En Hiro is zo hilarisch
    Hij zorgt tenminste nog voor wat humor in de show :)


    Take my hand tonight

    neej , Daphne wordt het vriendinnetje van Matt <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Iemand van mijn klas is daar verslaafd aan en kan zijn mond daar niet over houden. :X
    Ik heb het trouwens nog nooit gezien. :'D


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Iemand van mijn klas is daar verslaafd aan en kan zijn mond daar niet over houden. :X
    Ik heb het trouwens nog nooit gezien. :'D

    geniale serie :)


    Take my hand tonight

    TaraChaos schreef:
    neej , Daphne wordt het vriendinnetje van Matt <3

    Die is zoo zalig! ^^
    Btw, ja ik kijk het, maar dit seizoen heb ik niet kunnen kijken. De maandagavond was bezet =( Had ik iets anders te doen. Kijk je ze via internet? Anders ga ik dat ook eens forceren :')
    Oehwja, mijn favoriet acteur/actrice: Claire, Daphne, en Sylar. Naja, ik kan het personage niet uitstaan, maar vind hem een superacteur. :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Die is zoo zalig! ^^
    Btw, ja ik kijk het, maar dit seizoen heb ik niet kunnen kijken. De maandagavond was bezet =( Had ik iets anders te doen. Kijk je ze via internet? Anders ga ik dat ook eens forceren :')
    Oehwja, mijn favoriet acteur/actrice: Claire, Daphne, en Sylar. Naja, ik kan het personage niet uitstaan, maar vind hem een superacteur. :')


    oeh ja , Sylar ruled vinnek , de eerste serie kon ik het personage nie hebben maar gelijdelijk aan begin ik hem cool te vinden <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    TaraChaos schreef:
    (...)
    oeh ja , Sylar ruled vinnek , de eerste serie kon ik het personage nie hebben maar gelijdelijk aan begin ik hem cool te vinden <3

    Ik kan hem nog altijd niet echt af, maar ik vind hem echt een goede acteur ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanneer komt dat programma eigenlijk? Ik wil het wel eens zien. Milo Ventimiglia en Hayden Panettiere spelen daar toch in of is dat weer een andere serie xd?.


    you're my favourite part of the day ~

    Heroes _O_
    Santiago :Y) is mijn lieveling.


    everything you imagined, and more...

    THxTom4immer schreef:
    Wanneer komt dat programma eigenlijk? Ik wil het wel eens zien. Milo Ventimiglia en Hayden Panettiere spelen daar toch in of is dat weer een andere serie xd?.


    nee , das die serie <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me