• Look, my cute boyfriend <3
    Het was bij Jazz in Duketown in Den Bosch, en hij kijkt wáázig, I know n_n

    But, he is cute, isn't it?


    EDIT: Nee, hij is niet stoned of high, of wat dan ook..en nee ook niet dronken.En normaal is zijn haar stijl :3


    your eyes are like stars in the night.

    Wat een leukerd ;d

    hij ziet er wel cute uit ja (:
    maar ik vind mijn vriendje toch stukken leuker eruitzien (A)


    -

    viedeogame schreef:
    hij ziet er wel cute uit ja (:
    maar ik vind mijn vriendje toch stukken leuker eruitzien (A)
    dat hoort tock ook? x'D je eigen vriendje leuker vinden :3


    your eyes are like stars in the night.

    Waarom post iedereen topics met een foto van hun vriendje?
    No offence though. k vind t leuk voor je enzo hoor.. maar waarom die topics? O_o
    t zal wel aan mij liggen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Waarom post iedereen topics met een foto van hun vriendje?
    No offence though. k vind t leuk voor je enzo hoor.. maar waarom die topics? O_o
    t zal wel aan mij liggen.
    ehh, ja? Wy persoontjes vinden et leuk om onze lieve gezwelletjes te laten zien, omdat we er trots op zyn. En als je de shit aan zulke topics hebt, is het het beste om ze gewoon te negeren en op topics te reagere die je wel aanstaan;)


    your eyes are like stars in the night.

    raindrop schreef:
    (...) ehh, ja? Wy persoontjes vinden et leuk om onze lieve gezwelletjes te laten zien, omdat we er trots op zyn. En als je de shit aan zulke topics hebt, is het het beste om ze gewoon te negeren en op topics te reagere die je wel aanstaan;)

    Je hoeft niet zo te reageren hoor.. k vroeg het me gewoon af.. er staat toch. ik ben wel blij voorje.. maar okee. thanks voor de info.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Je hoeft niet zo te reageren hoor.. k vroeg het me gewoon af.. er staat toch. ik ben wel blij voorje.. maar okee. thanks voor de info.
    ik denk dat jy het gewoon wat anders opvat, want ik ben gewoon heel chill gebleven. Back to topic^^


    your eyes are like stars in the night.