• Ik word het echt kots moe ö' Tegenwoordig is er niemand meer dat tegen mij nog normaal kan doen en gewoon de waarheid zeggen,vanplaats te liegen. Neen,tegenwoordig liegen ze alleen maar tegen mij over alles! Is er nog iemand die er last van heeft? Want misschien licht het dan weer gewoon aan mij ofso -_-'

    Nee geen last van, maar wel van dat ik door mensen verneukt word. Ik ben het liefst vriendloos nu. x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    Nee geen last van, maar wel van dat ik door mensen verneukt word. Ik ben het liefst vriendloos nu. x'D

    Ik ook. Het liefst heb ik nu nog gewoon die 3 personen bij mij die tenminste niet liegen -_-'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik ook. Het liefst heb ik nu nog gewoon die 3 personen bij mij die tenminste niet liegen -_-'



    Jaa, ik heb in real life maar 1 persoon nodig, en dat is mijn beste vriend Brandon <3 Als hij er niet meer was, dan... Kun je mij bijelkaar opvegen. De rest verneut me keihard. En nu denk ik ook gwn van; Ik heb ook niemand anders meer nodig dan Brandon in REAL LIFE. Want vrienschap via computer en op afstand is tog weer wat anders.


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn ex beste vriendin loog over alles en tegen iedreen ook


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Neen, niet echt. Ik ben eigenlijk ook ongeveer zowat vriendloos de laatste tijd --' Anyw; Vraag dan aan hun waarom ze liegen?

    mijn vrienden liegen soms tegen me. :/
    En pas 2 maanden na die leugen vertelle ze me de waarheid xS


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Confuse schreef:
    (...)


    Jaa, ik heb in real life maar 1 persoon nodig, en dat is mijn beste vriend Brandon <3 Als hij er niet meer was, dan... Kun je mij bijelkaar opvegen. De rest verneut me keihard. En nu denk ik ook gwn van; Ik heb ook niemand anders meer nodig dan Brandon in REAL LIFE. Want vrienschap via computer en op afstand is tog weer wat anders.

    Ik heb hier in het echt real life twee personen die normaal doen tegen mij. Maar de derde persoon is dan weer iemand waar ik echt me heel mijn ziel om geef,die mij steunt in alles,zelfs als ik iets fout doe,is zei degeen dat mij eruit helpt,en niet boos word. Want sommigen worden dan weer boos op mij als ik iets fout doet,en zei niet. En misschien komt dat gewoon dat onze vriendschap zo sterk is omdat ik in België woon,en zei in Roemenië.

    xLALALAND schreef:
    mijn vrienden liegen soms tegen me. :/
    En pas 2 maanden na die leugen vertelle ze me de waarheid xS

    Tegen u vertellen ze het nog ö ik ben een paar jaar geleden er zelf moeten achterkomen dat mijn bf van toen sms'te en afsprak met mijn lief.

    Ik ben vandaag eerlijk geweest bij de beoordeling van een project, maar een persoon was daar niet zo blij mee.

    Sorry hoor, maar ik ga echt niet liegen.


    Think before you act.

    misschien denk je dat iedereen liegt, maar is dat niet zo? Ik heb er geen last van..:X


    -

    Ik heb er niet dat ik weet last van... Maar ik geloof ook meteen alles, wat ik soms beter niet kan doen. Like, in mijn klas is iedereen wel heel schijnheilig, zitten ze in je gezicht heel lief te doen, maar achter je rug zitten ze alweer te roddelen enzo. Ach ja, als er iemand tegen je liegt, dan weet jé eigelijk ook meteen dat het niét zo een goede vriend/vriendin is he. Buiten een leugentje om bestwil of zo. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Pufash schreef:
    misschien denk je dat iedereen liegt, maar is dat niet zo? Ik heb er geen last van..:X

    O nee? Damn, gelukkig dat je niet door hebt dat ik constant tegen je lieg, stel je voor dat je teweten komt dat ik een vieze oude vent ben, die je morgen komt verkrachten. Wat gaat vivivi jaloers zijn!

    Mieeeeeke (l)


    Some people make the world special just by being in it

    Bij mij liegt niemand ö.


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    (...)
    O nee? Damn, gelukkig dat je niet door hebt dat ik constant tegen je lieg, stel je voor dat je teweten komt dat ik een vieze oude vent ben, die je morgen komt verkrachten. Wat gaat vivivi jaloers zijn!

    Mieeeeeke (l)



    gelieve die jongensnaam en mijn naam niet samen te gebruiken op deze site :8
    En, jij mag mij komen verkrachten, tanyaaaa :9~


    -

    volgens mij liegen mij vrienden niet tegen mij.. teminste ik hoop het (A)