• Ik heb vrijdag een feest van pa dat hij 25 jaar bij zijn werk zit. Super groot feest. Maar dat zijn allemaal oudere mensen en hele jonge kinderen>< geen enkele van mijn leeftijd. En om nou de hele avond met die kleintjes te spelen heb ik nou ook geen zin in :X

    dus help?
    p.s Ik mag geen vriendin mee nemen heb ik al gevraagt :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je kan ook gewoon doen alsof je je echt niet lekker voelt en vraag dan alsof je alleen thuis mag blijven omdat je ieder moment de boel kan onderkotsen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ga liegen dat je ziek bent en dat je ècht niet mee kan!


    .

    ik heb ook een keer een hele avond met kleine kinderen gesleept.. ook op een feest van m'n ouders. en geloof het of niet, ik heb me kostelijk vermaakt. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    drie
    geen idee. 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Neem je laptop mee? En als je dat niet hebt je pc, maar dan eerst wel goed bekijken welk draadje waar moet he! En ik hoop voor jou dat ze daar internet aansluiting hebt dan. (: Maareuh,
    ik zou het begot niet weten. Ik verveel me altijd al op familiefeestjes mét kinders van mijn eigen leeftijd..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Foodfight! [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Neem je gsm mee en sms en bel de hele avond lang (':


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    guys mijn pa heeft daar wel een reputatie he :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    guys mijn pa heeft daar wel een reputatie he :X

    Hij misschien wel, maar jij niet eh (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Optie 1: Doen tegen die mensjes alsof je heel geïnteresseerd bent in wat ze zeggen, en de hele tijd aardig doen. Zo kun je toch nog wat met die oude mensjes praten?
    Optie 2: De hele tijd drankjes gaan pakken zodat je je daarop kan concentreren en de tijd dus sneller gaat, en doordat te doen ga je ook heel vaak naar de wc waardoor je de heletijd wel bezig bent met iets.


    Of... Misschien is het wél gezellig, er zijn altijd wel wat oude mensjes die je aardig vind ja toch? Of zijn het alleen van die mensen in van die pakken?
    En waarom moet je persé mee? Het is toch zíjn feest?


    Als je maar een ananas hebt..

    Wát versta jij eigenlijk onder "kleine kindjes?"


    Als je maar een ananas hebt..

    Zo saai kan het immers niet zijn hoor^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay