• ik ben nu voor de 6e keer verlieft op mn ex (we hebben 1x gehad, de andere 5x hiervoor zaten we weer te flirten met elkaar) maar ik weet dus niet of het wel nut heb want ik ben snel op iemand uit gekeken dus ik ben steeds degene die het stop zet enso, dus dalijk doe ik hem weer pijn of wilt hij me nu niet meer door al die andere keren enso, ik zit hier best mee want ik vind hem nu leuker dan alle keren hiervoor maar hij heeft tegen een meisje gesegt dat we niet flowen enn dat hij me niet leuk vind, maar hij zei weer tegen iemand anders dat ik anders ben dan alle andere meisjes op een goede manier. en dus nu weet ik het niet meer, help wat moet ik doen?

    sorry voor lange verhaal.


    i know you'll be my paparazzi *

    Vraag het hem gewoon, dan weet je tenminste waar en aan toe bent en wat je kunt doen ;)

    maar dalijk sta ik voorschut ? :$


    i know you'll be my paparazzi *

    Hmm... :X Maar dat is -lijkt mij- , nog altijd beter dan maar afwachten....
    Spreek eens alleen met hem af, en vraag t 'm gewoon. Veel kan er niet misgaan, denk ik n.n

    oke tnxx. (A)


    i know you'll be my paparazzi *

    Hmm verliefd zijn op je ex is niet zo geslaagd. Mijn ex doet nu heel hatelijk tegen mij. Ik weet dat hij dat alleen maar doet om z'n vriendin te bewijzen dat hij me niet meer wilt, en om te bewijzen dat hij het nu veel beter heeft. Och, ik ken hem goed genoeg, ik weet dat hij dat helemaal niet heeft.


    Life is hard and then we die