oke weet je. mijn tante woont in een dorp genaamd warten en daar woont dus ook dei man die als politie zwart speelt in kameleon en dat meisje in de eerste deel die bestolen werd dat meisje heeft zelfs bij mijn nefen en nicht op school gezet en ik heb een keer die man gezien .
sorry moest ik ff zeggen verveel me
maar wie heeft er bekende nederlanders in de buurt wonen?
-
16 juni 2009 - 21:5918 juni 2009 - 19:48
oja ik weet al wie bij mij in de stad woont de trainer van twente steve mcclaren
~Sometimes the right path is not the easiest one~
18 juni 2009 - 19:53Karel Callebert, priester en schrijver
Frederik Deburghgraeve, Olympisch zwemkampioen (1996)
Dirk Denoyelle, cabaretier
Guido Gezelle, dichter
Albrecht Rodenbach, dichter en vrijheidsstrijder voor Vlaanderen
Patrick Sercu, wielrenner
Adriaan Willaert, componist
Edward De Gryse, sociaal bewogen priester
Steven Degryse (Lectrr), cartoonist
Yves Vanderhaeghe, voetballer
Freddy Maertens, wielrenner, wereldkampioen
Alfons Blomme, kunstschilder
Odiel Defraeye, wielrenner
Machteld Ramoudt, actrice
Lieven Debrauwer, regisseur
Carll Cneut, illustrator
Jean-Pierre Monseré, wielrenner, wereldkampioen
Martine Jonckheere, actrice
Luc Martens, politicus, Vlaams minister (1995-1999)
Alfons Van Coillie, architect, schepen, senator en bankier.
Johny Vansevenant, journalist
Frederic Vervisch, racepiloot
Johny Thio, voetballer
Vincent Provoost, voetballer
Dat zijn de BV's die in mijn stad wonen/woonden.18 juni 2009 - 19:57Oh oh oh Kris Peeters woont ook bij ons en niet ver van ons dorpje woont Sean van Nailpin with his wife dingsje daar.
18 juni 2009 - 19:57HAHAHAHAHA
ik kom er nu op dat als je zoiets gaat afkorten zoals ze dat bij 'Bekende Vlamingen' doen zo BV's van maken, bij NL dat BN'ers worden
HAHAH omg18 juni 2009 - 20:02Ik heb een vriend die de kleinzoon van Bennie Jolink is x]
En Klaas-Jan Huntelaar woont vlakbij & die vriendin van hem woont in mijn stad een paar straten veder op
Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3
18 juni 2009 - 20:44Sascha Visser, en vast nog wel meer mensen. Eigenlijk let ik daar niet echt op ofzo. :')
18 juni 2009 - 21:03Tranquillity schreef:
Ik niet. Zelfs geen bekende belgen ^^
Owja, johwel! Yves Vanderhaege woont niet ver van mij ^^Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
18 juni 2009 - 21:04Conspiracy schreef:
Oh oh oh Kris Peeters woont ook bij ons en niet ver van ons dorpje woont Sean van Nailpin with his wife dingsje daar.
VJ Ann (?)Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
18 juni 2009 - 21:10Ik! maar wel geen nederlanders.. Belgen!
Koen & Bas van Zornik!!^^ Koen(en Hanne) wonen 2 straten van mij af! ^^ & Katherine..
<3.19 juni 2009 - 11:53Jaap Stam woont of woonde in Kampen x'D
en Jan Vayne *die bekende pianist van die reclame van Unox* woont hier volgens mij ook in de buurt en heeft hier een kerkje gekocht, heb hem wel een paar keer zien lopen
Verder heb je hier nog zowat alle leden van The Jeremy's, Nou En en WantWant!
En ik heb dit jaar een paar keer gitaarles gehad van Fokko van The Jeremy's en WantWant! (:dream, dare, fly!
19 juni 2009 - 12:23ik hem mn ouders er wel eens over horen praten Maar ik weet niet echt precies
Stop holding me under and let me breathe.
19 juni 2009 - 13:3419 juni 2009 - 13:38Ik een Belg.
Adôh, ik woon in België -droogheid-
Dean.
Oh, en ook Robbie McEwen of hoe je dat schrijft xd19 juni 2009 - 13:59Carel Beke, schrijver van o.a. Pim Pandoer
Herman Berghuis-trots-, zanger en danser, Idols-deelnemer
Karin Bloemen, zangeres en cabaretière
Gerard Joling, zanger en presentator
Saskia en Serge, zangeres en zanger
Gijs Staverman, dj/presentator
Hans Langerijs, oud wielrenner
Maar volgens mij wonen die er al lang niet meer.blame the bully.
19 juni 2009 - 13:59ANNExROCKT schreef:
Jaap Stam woont of woonde in Kampen x'D
en Jan Vayne *die bekende pianist van die reclame van Unox* woont hier volgens mij ook in de buurt en heeft hier een kerkje gekocht, heb hem wel een paar keer zien lopen
Verder heb je hier nog zowat alle leden van The Jeremy's, Nou En en WantWant!
En ik heb dit jaar een paar keer gitaarles gehad van Fokko van The Jeremy's en WantWant! (:
Komt Nou En ook niet uit Kampen?blame the bully.