• The show must go on._O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ eline, ach beter toch.. :'D
    heb je niet zo veel gemist (A)

    Das waar :P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    fghrfg


    None but ourselves can free our minds.

    Whipple schreef:
    (...)
    is their something wrong? (cat)

    Ik wil die voorstukjes van de nieuwe liedjes als mp3 bestand hebben, maar youtube was zo leuk om ze te verwijderen waardoor dat dus niet meer gaat ><

    Damnit, morgen 2 toetsen. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Damnit, morgen 2 toetsen. >.<

    ö Succes alvast (flower)

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Ik wil die voorstukjes van de nieuwe liedjes als mp3 bestand hebben, maar youtube was zo leuk om ze te verwijderen waardoor dat dus niet meer gaat ><

    ik wilde ze gaan luisteren, alleen toen deden ze het niet.. en toen was ik zo slim om een hele lieve vriendin te bellen, want die kon ze nog wel horen. :Y)
    hihi, =']
    ik vind de liedjes cool :Y) :'D

    -moest dit lul verhaal even melden-

    xGORGEOUS schreef:
    Damnit, morgen 2 toetsen. >.<

    succes (flower)!

    XD
    Ik kan ze niet meer luisteren :'(
    Door zo'n stomme claim @:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tralalal


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wieeee nog maar 2 dagen school(hoera)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik wilde ze gaan luisteren, alleen toen deden ze het niet.. en toen was ik zo slim om een hele lieve vriendin te bellen, want die kon ze nog wel horen. :Y)
    hihi, =']
    ik vind de liedjes cool :Y) :'D

    -moest dit lul verhaal even melden-

    Ik ook =D
    weetje hoe hip n.n

    LienVampire schreef:
    Wieeee nog maar 2 dagen school(hoera)

    Gelukkig wel (krul)
    Heb je nog wat bijzonders op school? x]

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Ik ook =D
    weetje hoe hip n.n

    weetje... eerst stuurde dus dat meisje war ik mee belde, en toen luisterde,, dus de tekst.. en ik dacht.. hoezo depressief en toen hoorde ik het. en toen dacht ik: "had ik dat nou maar niet gezegd :'D"

    ik moet gewoon nog f*cking lang naar school x_x