• Ik had er gister nog 1. Ik had dus een beetje ruzie met mn vriend [we hebben t bijna 14 maanden]. Toen vroeg ik na een tijdje toen het alweer een beetje goed was 'waarom heb je het eigenlijk met mij?' Zegt ie: 'omdat ik fucking veel van je hou.... godverdomme nu moet ik huilen... ik hou echt fucking veel van je.' En toen moest ie dus huilen, echt zo schattig.
    Duss.. hebben jullie wel is iets liefs met jongens [of meisjes als je een jongen bent] meegemaakt?:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neuh, niet echt. Awh, vet lief. Ik vind het zielig als jongens huilen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nee, niet echt geloof ik...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Eeeeeeuh.... mag ook gewoon met een normale vriend zijn hea? Nou, een vriend van mij, die is achttien, noemt mij altijd little sis en dat is erg lieffig van hem. Eigenlijk doen twee dat, maar die ene die het als eerste deed is echt wel lief want hij helpt mij áltijd als ik met een probleem of zo zit.

    aww wat lief ^^
    neuh ik zelf niet x') jongens moeten mij niet x'D


    She said: I gotta find out for myself

    normaal zou ik gay zeggen
    maar dat is wel sweet =]


    BAM!

    het is zo lief als jongens huilen dan is het teminste geen macho
    en ik heb zo nog nie echt iets meegemaakt denk ik
    x


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    Hoe mijn ex soms naar me keek.
    Kan weirdo klinken, maar dat was altijd vet schattig ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik had rusie met een jonge (goeie vriend) en toen ging die me belle.. dus ik deed heel bot enzo.. toen ging die huile:O was egt zo zielig maar ook vet sgattig (A)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ook bij mij vond ie me voordat we het kregen al heel lang heel leuk en dat zei die ook de hele tijd. En toen kreeg ik ineens thuis een doos afgeleverd, met 60 lolly's erin (hij wist dat ik die heel lekker vind) en er stond in geschreven: 'hvj echt heel veel!!' en toen de volgende dag kregen we t met elkaar...:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ohmy. ö ik vind dat zoooo schattig als jongens huilen _O_
    Maar zelf heb ik niet echt iets bijzonders meegemaakt met jongens :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Neeen. Maar wat lief, echt. Ik kan daar niet tegen. Een jongen uit mijn klas moest ook huilen, terwijl ik hem niet eens zo heel erg, erg mag. Zeg maar, maar toen. Aaaaaaaaah. :X

    LALALALALA schreef:
    Ook bij mij vond ie me voordat we het kregen al heel lang heel leuk en dat zei die ook de hele tijd. En toen kreeg ik ineens thuis een doos afgeleverd, met 60 lolly's erin (hij wist dat ik die heel lekker vind) en er stond in geschreven: 'hvj echt heel veel!!' en toen de volgende dag kregen we t met elkaar...:]

    Omg Ö Dat is lievig!
    En ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, trouwens (;


    Never run out of reasons to smile...

    Nou. :X
    Ik heb dus een nogal erge crush op een jongen bij mij op school. Toen had ik hem toegevoegd op msn, op aandringen van paar vriendinnen, en toen ging ik hem later aanspreken op msn. Ik dacht dat hij niet zo spraakzaam zou zijn. Wel dus. Hij was vet nieuwschierig naar mij, zei telkens: Ja ik vind het vet leuk dat je me hebt toegevoegd! Met zo'n :$ emoticon erbij telkens of :D. En dat vond ik wel heel lief, want hij heeft heel stiekem een vriendin.

    :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aaaah, wat lief [á]

    Mag het ook een meisje zijn? Mijn ex-vriendin logeerde voor het eerst bij mij, ze had verkering met een jongen. En toen vertelde me ze die avond dat ze 1000 keer meer van mij houd, en hem voor me wouw dumpen. En ze heeft ook best wel vaak gezegt dat ik haar leven ben! En ze was een keer haar string vergeten en toen zei ze dat ik hem mocht houden :'D En ze noemde me de hele tijd schattig en alles, echt zó geweldig! 8D Maar het is dus uit... «/3


    Scream for mercy!

    @Enchant. Ik snap het niet, ze was jouw vriendin maar had ook nog een vriendje?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.