En The Unforgiven van Metallica zet mensen aan tot zelfmoord, ik luister naar Dark Sanctuary dus ik moet wel een suicidale door ouders verwaarloosde goth zijn.
Aurelia schreef: En The Unforgiven van Metallica zet mensen aan tot zelfmoord, ik luister naar Dark Sanctuary dus ik moet wel een suicidale door ouders verwaarloosde goth zijn.
Uhuh, precies!
En als ik naar Aerosmith luister, ben ik een drugsverslaafde, vreemdgaande crackhoer, die in iedere lift een wildvreemde bespringt.
TeddyMurder schreef:
Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
Joh, we kunnen wel niets meer
Wat dacht je van Ozzy in de 70's en Michael Ombouw/Jackson in de 80's/90's? Er zijn altijd artiesten geweest die "het slechte voorbeeld" geven en er zijn ook altijd een paar gekken die het ze na gaan doen...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
TeddyMurder schreef:
Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
Joh, we kunnen wel niets meer