Ik wil een rol! Mag ik nog?
Naam: Esmée
Bijnaam: Mesz
Leeftijd: 21 Jaar
Schuldig/onschuldig: Schuldig
Waarom je vast zit: Carjackings en Inbraak waarbij moord op een gezin. (Geen enkele overlevende)
Hoelang je vast zit: 2 Jaar
Foto: http://www3.pictures.gi.zimbio.com/Mischa+Barton+Attends+Designer+Handbag+Ri2k+M5oEYvro02Al.jpg
Tekst: Esmé - of beter gezegd, Mesz - hier. Ik ben een dame van 21 jaar, die al twee jaar in de gevangenis zit. Drie jaar geleden ben ik schuldig bevonden aan moord, maar mijn advocaat is in beroep gegaan door gebrek aan bewijzen. Daardoor ben ik nog een jaar uit de gevangenis kunnen blijven. Ik ben een dame met pit, die toch wel eens houdt van een eenzaam moment om haar te verdiepen in haar eigenste verhaal. Het verhaal van de dochter van Mesz, geheel gewijd aan mij, vandaar ook mijn bijnaam. Mesz was een bekende crimineel, de enigste bekende vrouw, mijn grootste idool. Ik moet zeker vijftien jaar zitten, zonder kans op vervroegde vrijlating. Mijn beste vriend, Thomas, moet maar vijf jaar zitten, omdat hij medeplichtig was. Maar hij zit in de mannengevangenis, kilometers hier vandaan. Ik hoop dat ik hem ooit weer zie, maar vroeger dan verwacht. Ik zal ontsnappen, wees daar maar zeker van. Geen enkele bewaker gaat me nog kunnen tegenhouden, wanneer mijn plan volledig op punt staat.
[ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 15:41 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right