• Quizlet heeft er bijna 3 daagjes uit gelegen bij ons allemaal. Vandaag is quizlet weer op gang gekomen dankzij Rutger. Ik vind dat we hem ervoor moeten bedanken om het feite dat hij quizlet heeft opgericht en dat hij ondanks dat hij er net 3 dagen uitlag hem weer op gang heeft geholpen. Dus ik zeg Bedankt Rutger (hoera) :D

    MOD-edit: Waarom Quizlet er een aantal dagen uitlag is voor ons moderators ook nog niet duidelijk. Trek dus ook geen voorbarige conclusies voor je iets van ons hoort. Dank u.
    -Cristine.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 19:01 ]

    Esmaye schreef:
    Zit Quizlet in de toekomst or something?
    Het is bij mij op school 14.42

    De tijd loopt hier nooit goed, dus daar hoef je niet eens op te letten >< Dat zal wel iets zijn dat verkeerd is gegaan tijdens het herstellen ofzo.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    De tijd loopt hier nooit goed, dus daar hoef je niet eens op te letten >< Dat zal wel iets zijn dat verkeerd is gegaan tijdens het herstellen ofzo.


    Ik ben al stil.


    -

    Dank U!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben zo BLIJ dat Quizlet het weer doet. Ik verveelde me en werd chagrijniug toen Quizlet er niet was.

    Haha, dit bewijst maar eens dat de meesten hier geen leven hebben, iedereen helemaal verveeld en chagrijnig als Quizlet weg is. :')

    Whoehoeeee :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Yahoe (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Prodigy schreef:
    Haha, dit bewijst maar eens dat de meesten hier geen leven hebben, iedereen helemaal verveeld en chagrijnig als Quizlet weg is. :')
    Klopt! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Leve Rutger!(dance)


    everything you imagined, and more...

    Prodigy schreef:
    Haha, dit bewijst maar eens dat de meesten hier geen leven hebben, iedereen helemaal verveeld en chagrijnig als Quizlet weg is. :')

    Wie heeft hier wel een leven dan :8
    :Y)


    everything you imagined, and more...

    Ik heb een leven! Ofzoiets.. xD


    Life is hard and then we die

    Danke <3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik was helemaal in paniek vrijdag O.O xO
    Het was niet grappig x']
    Dankje Rutger, voor het weer op gang brengen van Q. :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dankje Ruger *aanbidt*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DOEDES, ik héb jullie stiekum wel gemist :Y)
    Danku Rutger (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells