• Ik heb ruzie met een meisje dat mijn vriendin was
    Ik kreeg een pbtje van dat het haar speet en zo en toen had ik geschreven dat het te laat was.
    Toen kreeg ik opeens een dreig pb

    Ik had het pbtje hierop gezet. De quizletters hadden mij erop gewezen dat dat fout was en realiseerde dat later ook. Daarom heb ik hem hier verwijderd.

    Ik heb gezegt dat ze geen mooie liedjes kan schrijven . Dat is toch MIJN mening :X

    En tijdens de ruzie wilde ze met rust gelaten worden. Doe ik dat. Laat ze mij niet met rust :X
    Wat moet ik nu doen?
    btw. ben niet bang voor haar hoor

    edit: heb het gemeld.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Negeer d'r.
    ;)

    gewoon negeren en niets aan doen
    ze houd vanzelf wel op


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    negeren.


    damn. :$

    Lyss schreef:
    negeren.


    ~

    wat een zielig kind.
    wat wil zij bij jou doen?
    ik zou dr gewoon negeren :O


    nothing's ever built to last

    pff, ehrken eht. heb precies eht zelfde, ik wil ookw ete wat ik kan doen ... tizz zo dom. ik heb ook wel hetzelfde namelijk. ben zo vaakl uit mijn eige band gegooit door stomem ruzie, en wat die meisje doet doet een ex-vriendin van em ook. maar die laat em door haar neefen en nichten bedreigen 8-)

    JA idd negeren , dat zij zo sielug is om jou te "bedriegen " is haar probleem.


    May the odds be ever in your favor.

    Negeer haar ze is aandacht niet waard !


    .

    Ze is gewoon in- en in triest. Ik denk dat het, het beste was dat je haar nu kwijt dan rijk bent. She is just pathetic. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Omg. Als ze gaat beginnen met dreigen is ze écht wel zwak. Negeren die handel :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Het is niet mooi van haar om dat te zeggen, maar ik vind jou nu even achterbaks. Je plaatst die PB gewoon in een topic zodat iedereen het kan zien. Nu betrek je iedereen mee bij je ruzie.
    Ga ermee naar een mod, plaats het niet in een topic.

    Prodigy schreef:
    Het is niet mooi van haar om dat te zeggen, maar ik vind jou nu even achterbaks. Je plaatst die PB gewoon in een topic zodat iedereen het kan zien. Nu betrek je iedereen mee bij je ruzie.
    Ga ermee naar een mod, plaats het niet in een topic.

    sorry hoor
    ik vroeg alleen om advies...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    sorry hoor
    ik vroeg alleen om advies...

    Het is geen aanval bedoelt op jou, ik vind het gewoon niet kunnen. Dus geef ik jou mijn mening. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Het is geen aanval bedoelt op jou, ik vind het gewoon niet kunnen. Dus geef ik jou mijn mening. ^^

    Neej ik snap jouw punt ook ;)

    en ik ben ermee naar een mod gegaan :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jullie zijn beiden niet aardig geweest. Jij moet andere mensen niet bij een ruzie betrekken, en zij moet jou niet op iets wijzen wat zij zelf heeft veroorzaakt.
    Ik denk dat je haar bedreigingen moet negeren, hoe raar het ook klinkt. Mensen hebben invloed op bepaalde mensen en dan zeggen ze dat soort dingen..


    -