• je mascara als een achterlijke te laten klonten, zodat het lijkt dat je maar vijf wimpers hebt ofzo. Blijkbaar welm wat je ziet het vaak op foto's. Wie loopt er mee met deze rage?
    Ik niet, ik vind het verschrikkelijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Ja, dat is in x.x

    Dus er bestaat tegenwoordig ook al een mascaramode? :'D
    Maar in ieder geval.. ik vind het lelijk en mijn mascara klontert niet (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    JAAA TUURLIJK IK DUUUH!!!

    - Ik draag amper make-up ='] en ik achter de mode aanlopen? HAHA laat me niet lachen xD


    Life is hard and then we die

    Iel, jakkie. Welke mafketel heeft dat verzonnen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is zó zes maand geleden. (nerd)

    Whahah x) Nee, retro is zó ín dus dit is inmiddels ook al weer helemaal in (cat)

    Hoi Hoi Girlies
    Ik doe graag met de mode mee alleen deze sla ik echt over want ik vind het echt lelijk als je mascara klonterd. Dus doet de mijne dat niet

    xoxo Nina


    Shopping Is A Girl's Best Friend

    ik weet niet, maar bij sommige mensen staat het wel. Verder gebruik ik enkel een laagje mascara als ik er zin in heb, geen klonters.


    -

    Oew help, het is mode; nou is het lelijk!

    --'


    Scream for mercy!

    Laat die mensen lekker? Of iemand er leuk uitziet of aardig is hangt niet van iemands mascara af. ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik doe gewoon mascara op klaar, dik dun, maakt neit uit, als eht er maar op zit =D

    nou ik gebruik dat eigenlijk maar zelden.. en de mijne klottert niet echt.. maar ik das mss omdat ik dr dan niet overdreven veel aandoe...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal bang zijn dat mn wimpers afbreken.


    It's heavy but you are not the only one

    DUno of het in is, maar myn mascara klontert echt heel erg, en ik ga geen dure ofzo kopen '=,=

    ik vind het super lelijk.
    En je hebt niet eens een kammetje nodig, je moet alleen je mascara goed opdoen dan klontert ie niet.

    Conspiracy schreef:
    Idon'tknow, gebruik geen mascara
    Wat ik wel weet is dat bi zijn ook opeens zó heel erg in de mode is x.x

    wat is dat nou voor stomme opmerking? xs
    Je bent bi of je bent het niet. Het kan niet 'in' of 'uit' zijn :S


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ik vind het spuglelijk al die tuttebellen in mijn klas hebben dat.. En dan nemen ze nog een mascaraa mee naar school en dat doen ze het er nog eens 5x op en dat zit het vol met klonten zo goor majja..


    ...