• Zoals sommigen hier weten, is mijn vader overleden, 3 Juli 2008. Dat betekent dus dat die desbetreffende dag steeds dichterbij komt, en ik ben echt heel emotioneel.
    Ik heb zo m'n vreselijke momenten waarbij ik niet kan stoppen met janken, en ik kan eigenlijk gewoon niet beseffen dat-ie niet meer terugkomt. En dat is hetgene wat me dwarszit, ik vind het zo moeilijk om erover heen te komen. Het is niet dat ik er niet over wil praten, op dat gebied ben ik juist heel open, maar het lijkt net of ik die 'ene stap' niet kan maken.
    Iemand tips?
    (Bedankt voor het lezen)


    -

    Hmm. Ik heb er eigenlijk weinig ervaring mee.. Dus ik heb geen tips voor je, sorry :$
    Maar heel veel sterkte meid. Ik ben er voor je <3 en dat moet je weten (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Hmm. Ik heb er eigenlijk weinig ervaring mee.. Dus ik heb geen tips voor je, sorry :$
    Maar heel veel sterkte meid. Ik ben er voor je <3 en dat moet je weten (flower)


    Thanks Dorien. :')
    Het geeft niet, ik snap het wel, er zijn er natuurlijk niet zó veel die die situatie kennen.


    -

    Toch heb ik wel een tip. Misschien klinkt het dom, maar praat je wel eens met je vader? Ik bedoel: Steek wat kaarsjes aan, pak een foto van hem en praat.. Tegen hem kun je alles zeggen wat je dwarszit. Het zal opluchten, echt waar. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tijd heelt wonden. je hebt gewoon tijd nodig om er over heen te komen en je moet jezelf die tijd gunnen. Probeer hem gewoon te herrineren en na een tijdje zal het wel een klik maken, denk ik.

    Sterkte !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als je er met mij over wil praten in een PB kan dat okal ken je me niet. In 2008 is mijn beste vriend overleden.Dus ik weet hoe je je nu voelt. Voorderest kun je praten met familie,vrienden,kennissen.