• Zoals sommigen hier weten, is mijn vader overleden, 3 Juli 2008. Dat betekent dus dat die desbetreffende dag steeds dichterbij komt, en ik ben echt heel emotioneel.
    Ik heb zo m'n vreselijke momenten waarbij ik niet kan stoppen met janken, en ik kan eigenlijk gewoon niet beseffen dat-ie niet meer terugkomt. En dat is hetgene wat me dwarszit, ik vind het zo moeilijk om erover heen te komen. Het is niet dat ik er niet over wil praten, op dat gebied ben ik juist heel open, maar het lijkt net of ik die 'ene stap' niet kan maken.
    Iemand tips?
    (Bedankt voor het lezen)


    -

    Hmm. Ik heb er eigenlijk weinig ervaring mee.. Dus ik heb geen tips voor je, sorry :$
    Maar heel veel sterkte meid. Ik ben er voor je <3 en dat moet je weten (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Hmm. Ik heb er eigenlijk weinig ervaring mee.. Dus ik heb geen tips voor je, sorry :$
    Maar heel veel sterkte meid. Ik ben er voor je <3 en dat moet je weten (flower)


    Thanks Dorien. :')
    Het geeft niet, ik snap het wel, er zijn er natuurlijk niet zó veel die die situatie kennen.


    -

    Toch heb ik wel een tip. Misschien klinkt het dom, maar praat je wel eens met je vader? Ik bedoel: Steek wat kaarsjes aan, pak een foto van hem en praat.. Tegen hem kun je alles zeggen wat je dwarszit. Het zal opluchten, echt waar. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tijd heelt wonden. je hebt gewoon tijd nodig om er over heen te komen en je moet jezelf die tijd gunnen. Probeer hem gewoon te herrineren en na een tijdje zal het wel een klik maken, denk ik.

    Sterkte !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als je er met mij over wil praten in een PB kan dat okal ken je me niet. In 2008 is mijn beste vriend overleden.Dus ik weet hoe je je nu voelt. Voorderest kun je praten met familie,vrienden,kennissen.
    En het van je af sgrijven en natuur gewoon huilen is het beste.


    Veel sterkte


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Uhmm ik weet niet of het een tip is
    maarr
    Als je echt erge verdriet hebt, moet je me gewoon bellen en dan kom ik naar je toe of jij naar mee, en dan huil ik 'gezellig' mee, want ik weet hoe erg je je vader mist, ookalheb ik het nooit meegemaakt, maar ik ben er altijd voor je,en wat je ook kan doen is als je echt verdriet hebt gewoon naar je moeder toe gaan, en haar knuffelen en gewonen huilen tot je klaar bent, en dan even met haar praten daar over. Ik weet niet echt goeie tips.

    Je vader verliezen is niet zomaar iets. Daar moet je overheen komen, en dat lukt niet 'zomaar' even. Geef het wat tijd, huil wanneer het kan, doe leuke dingen met je vriendinnen, praat er veel over, lucht je hard, en hang een foto op van hem op je kamer. Zo is hij altijd bij je. En meer weet ik er ook niet op. I'm sorry... Heel veel sterkte<3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    PARAPLAN schreef:
    Toch heb ik wel een tip. Misschien klinkt het dom, maar praat je wel eens met je vader? Ik bedoel: Steek wat kaarsjes aan, pak een foto van hem en praat.. Tegen hem kun je alles zeggen wat je dwarszit. Het zal opluchten, echt waar. (:


    Hmm, nee dat niet, maar ik heb wel het idee dat hij mij ziet, etc.
    Dankje. : )


    -

    LilGoofy schreef:
    Uhmm ik weet niet of het een tip is
    maarr
    Als je echt erge verdriet hebt, moet je me gewoon bellen en dan kom ik naar je toe of jij naar mee, en dan huil ik 'gezellig' mee, want ik weet hoe erg je je vader mist, ookalheb ik het nooit meegemaakt, maar ik ben er altijd voor je,en wat je ook kan doen is als je echt verdriet hebt gewoon naar je moeder toe gaan, en haar knuffelen en gewonen huilen tot je klaar bent, en dan even met haar praten daar over. Ik weet niet echt goeie tips.


    Dankjewel schat. (flower)


    -

    Philadelphia schreef:
    Tijd heelt wonden. je hebt gewoon tijd nodig om er over heen te komen en je moet jezelf die tijd gunnen. Probeer hem gewoon te herrineren en na een tijdje zal het wel een klik maken, denk ik.

    Sterkte !


    Dankje!


    -

    TeamEdward schreef:
    Als je er met mij over wil praten in een PB kan dat okal ken je me niet. In 2008 is mijn beste vriend overleden.Dus ik weet hoe je je nu voelt. Voorderest kun je praten met familie,vrienden,kennissen.
    En het van je af sgrijven en natuur gewoon huilen is het beste.


    Veel sterkte


    Da's erg lief van je. (flower)


    -

    xGORGEOUS schreef:
    Je vader verliezen is niet zomaar iets. Daar moet je overheen komen, en dat lukt niet 'zomaar' even. Geef het wat tijd, huil wanneer het kan, doe leuke dingen met je vriendinnen, praat er veel over, lucht je hard, en hang een foto op van hem op je kamer. Zo is hij altijd bij je. En meer weet ik er ook niet op. I'm sorry... Heel veel sterkte<3.


    Als eerste, dankjewel. (flower)
    Ik praat er inderdaad vaak over en er hangen wel foto's in mijn kamer, ja.


    -

    Ik weet presies hoe jij je voelt.
    Ik moet nu opeens aan mijn dode vriend denken en dan lopen de tranen direct(huil)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    Ik weet presies hoe jij je voelt.
    Ik moet nu opeens aan mijn dode vriend denken en dan lopen de tranen direct(huil)


    Ja inderdaad. Als ik er alleen al aan denk ga ik huilen.


    -

    wow, dat is echt wel heftig.
    ik heb zelf geen ervaring en ik kan je ook niet echt helpen maar heel veel sterkte ermee !


    nothing's ever built to last