• Dat de jongen waar ik al 10 maanden verliefd ben op een of andere populair meisje van mijn school verliefd is -__-"

    En nu voel ik me dus echt heel erg kut >.<

    Het ergste is dat ze al een vriendje heeft en dat nog 4 andere jongens haar leuk vinden >.<
    Dus met haar vriendje erbij vinden 6 jongens haar leuk xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat kan ik me voorstellen :X

    ja idd das gewoon balen

    hmm, vermoord haar?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hmm, dat is inderdaad kut. Veel sterkte zou ik zo zeggen!
    [Maar man wat is dat vandaag met al die liefdesprobleempies? oO ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wat een kutgevoel heb je dan.


    we've only said goodbye with words

    Kikkerxlove schreef:
    hmm, vermoord haar?
    Jah, daar ben ik het mee eens xD

    Kikkerxlove schreef:
    hmm, vermoord haar?


    Dan vermoord ik meteen de andere 2 meiden uit mijn klas die hem ook leuk vinden xD

    Nee maar ff sirieus,ik dacht echt ff dat hij mij leuk vond want met problemen(ook liefdesproblemen,toen het utiging met zijn vorige vriendin en hem)kwam hij nar mij toe enzo en al mijn vriendinnen die niet wisten dat ik hem leuk vond zeiden ook dat hij me leuk vind omdat hij telkens kijkt enzo >.< Nouh,blijkbaar dus niet xD
    En nu voel ik me extreem kut >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    val je op een populaire gast dan? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    val je op een populaire gast dan? :o


    Hij is niet echt populair ofzo(maar een beetje)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Heb ik ook eens gehad x'D. Geraak je wel over =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zeg gewoon tegen hem: "Kom op zeg. Ze denkt toch dat ze veel te goed is voor jou. Hoop er maar niet op, en blijf bij mij :Y)"


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet hoe je je voelt. Ik heb vandaag ook iets meegemaakt. Ik ben verliefd op een jongen, maar een meisje uit een andere klas ook. Ik weet nu niet wie die jongen leuk vind. Dus het is bijna hetzelfde... (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik word denk ik gwoon vriendjesloos xD
    Dan woon ik op mijn 40e nog bij mijn ouders en blijf voor altijd eenzaam xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Ik word denk ik gwoon vriendjesloos xD
    Dan woon ik op mijn 40e nog bij mijn ouders en blijf voor altijd eenzaam xD
    ach doe niet zo desperated:Y) vassstt niett

    VERMOORDUH VERMOORDUH! Sorry :$


    May the odds be ever in your favor.