• Ik zie vaak woordjes in een schrift die ik de betekenis niet van ken en deze woordjes komen nogal bekend in te oren bij de jeugd...
    Hier zijn ze:

    Wat betekent:

    Stoned, en waardoor geraak je zo?
    High
    clastrafobisch ofzoiets
    ijdel

    Deze woordjes snap ik geen barst van kunnen jullie uitleggen wat deze woordjes betekenen??


    FireFlies Above My Head

    www.mijnwoordenboek.nl?
    Of in een woordenboek opzoeken? Het is moeilijk om zoiets 'uit de losse hand' uit te leggen x]

    stoned raak je door drugs een soort trance en je verbeeld dingen en vaak ben je ook heel relaxt
    high is t zelfde

    claustrofobisch is dacht ik dat je bang bent om in kleine ruimtes te zijn en dan raak je in paniek

    ijdel is dat je veel om je uiterlijk geeft dacht ik

    zowiets was het


    dream, dare, fly!

    1.) Als je te veel drugs hebt gehad wordt je heel licht en alles in je hoofd. Maar ik weet niet precies :3.
    2.) -Weet het verschil niet tussen stoned en high.-
    3.) Claustrofobisch is dat je in paniek raakt in kleine ruimtes. Meestal als je er niet zomaar uit kan.
    4.) Dat is dat je heel veel om je uiterlijk geeft, en de hele tijd jezelf zit te checken. Altijd er perfect uitzien, etc.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Stoned en High (zoals ANNExROCKT al zei) is je dingen gaan verbeelden door drugs. En je wordt er soms heel druk/rustig van.

    Claustrofobisch is dat je in paniek raakt als je in te kleine ruimtes bent.

    Ijdel(heid) Dat je veel geeft om hoe je eruit ziet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Stoned en High (zoals ANNExROCKT al zei) is je dingen gaan verbeelden door drugs. En je wordt er soms heel druk/rustig van.

    Claustrofobisch is dat je in paniek raakt als je in te kleine ruimtes bent.

    Ijdel(heid) Dat je veel geeft om hoe je eruit ziet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xGORGEOUS schreef:
    1.) Als je te veel drugs hebt gehad wordt je heel licht en alles in je hoofd. Maar ik weet niet precies :3.
    2.) -Weet het verschil niet tussen stoned en high.-
    3.) Claustrofobisch is dat je in paniek raakt in kleine ruimtes. Meestal als je er niet zomaar uit kan.
    4.) Dat is dat je heel veel om je uiterlijk geeft, en de hele tijd jezelf zit te checken. Altijd er perfect uitzien, etc.


    None but ourselves can free our minds.

    Vooruit.
    Stoned: Van de wereld, meestal als gevolg van teveel softdrugs.
    High: Overdreven vrolijk, ten gevolge van harddrugs (geloof ik)
    Claustrofobie: Paniek in kleine ruimtes.
    Ijdel: Veel tijd aan je uiterlijk besteden.


    No growth of the heart is ever a waste

    stoned raak je door drugs een soort trance en je verbeeld dingen en vaak ben je ook heel relaxt

    high is t zelfde


    stoned en high is niet hetzelfde. :'D


    AAP

    astriddd schreef:
    (...)

    stoned en high is niet hetzelfde. :'D


    wat is het verschil dan? ik vind het hetzelfde :')


    dream, dare, fly!